SEYİTHAN DEMİRDAĞ

Prof. Dr.

SEYİTHAN DEMİRDAĞ

Prof. Dr.

Eğitim Yönetimi

About

Department
EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ > EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ > Eğitim Yönetimi

Temel Alanı
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı
  • Eğitim Bilimleri
Akademik Anahtar Kelime
  • Eğitim Yönetimi
Metrics
- h-index (WOS)
- Total Cited (WOS)
Academic Activity
Education Details
2021 - Devam Ediyor
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Sistemde tanımsız düzey

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ | EMLAK YÖNETİMİ

- - 2014
ABD/OKLAHOMA ÜNİVERSİTESİ - ÖĞRETİMDE LİDERLİK VE AKADEMİK MÜFREDAT
Sistemde tanımsız düzey

2021 - Devam Ediyor
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Önlisans

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ | EMLAK YÖNETİMİ

1996 - 2000
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ | KİMYA

- - 2011
LANGSTON ÜNİVERSİTESİ - (Eğitim Yönetimi Liderlik)
Yüksek Lisans-Tezli

Articles
TR DİZİN
Örgütsel Muhalefet ile Öğrenen Okul Arasındaki İlişki: Öğretmen Algıları
  • DOĞAN KEREM ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 16 | 2025

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

SSCI
Student Absenteeism in Turkish Universities: Factors, Effects, and Interventions
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Teaching in Higher Education Volume 1 issue 1 pages: 1 - 18 | 2025

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Öğrenen Okulla İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
  • GÜL FERİHAN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences Volume 10 issue 3 pages: 454 - 464 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

SSCI
The Mediating Role of Life Satisfaction in The Relationship Between Graduate Students’ Time Management and Motivation
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Asia Pacific Journal of Education Volume 44 issue 4 pages: 1 - 16 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul İklimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
  • AYDIN KAHVECİ CEREN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Route Educational & Social Science Journal Volume 11 issue 1 pages: 118 - 131 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

DRJI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin İletişim Becerileri: Bir Olgubilim Çalışması
  • BOZACIOĞLU ELİF ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International SMART Journal Volume 10 issue 79 pages: 70 - 86 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

SCI-Expanded
Batu Qulhu—The Stone of Death: Harmonizing Traditional Funerals in the Mandailing Community of North Sumatra
  • SAHRUL SAHRUL ,
  • NIRWANSYAH ANANG WIDHI ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • DAULAI AFRAHUL FADIHLA

Heliyon | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Öğretmenlerin Proaktif Davranışları Konusunu Yazan Makale ve Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 2010-2024
  • ZEYBEK YUSUF ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences Volume 10 issue 3 pages: 441 - 453 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Eğitimde Pedagojik Liderlik Konusunu Yazan Makalelerin İncelenmesi: 2010-2024
  • ÖZYURT MERVE SÜMEYYE ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Route Educational and Social Science Journal Volume 11 issue 4 pages: 1 - 14 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Eğitimde Örgütsel Destek Konusunu Yazan Makale ve Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: 2010-2024
  • ACAR FATMA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences Volume 10 issue 4 pages: 540 - 550 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Yöneticiye Güven Konusunu Yazan Yüksek Lisans Tezlerinin ve Makalelerin İncelenmesi
  • CENGİZ YASİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Asya Studies Volume 8 issue 29 pages: 15 - 28 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

HW WILSON
Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm, Örgütsel Vatandaşlık ve Tükenmişlik Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelemesi
  • KAYA SEDA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Cumhuriyet International Journal of Education Volume 13 issue 4 pages: 831 - 846 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Evaluating the Levels of Organizational Commitment in Educational Organizations from the Perspective of Teachers' Opinions
  • ACAR VEYSEL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Route Educational & Social Science Journal | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Training Education Leaders and the Qualities They Should Possess
  • ALIMLI AKSOY FATMA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Route Education and Social Science Journal Volume 10 issue 4 pages: 67 - 81 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Uzaktan Eğitime Yönelik Tutum, Mesleki Motivasyon Ve Örgütsel İletişim İklimi: COVID -19 Pandemisi Ve Öğretmenler
  • KARADEMİR LÜTFULLAH ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 2023 issue 56 pages: 346 - 361 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Okul Kültürünün Mesleki Kimlik ve Uzaktan Eğitim Bağlamında Yordanması: COVID-19 Pandemisi Sürecinde Öğretmen Algıları
  • KARAGÖL MUSTAFA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi Volume 66 issue 2 pages: 544 - 568 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

DRJI
Sosyal Ağ: Okul İçi İletişime İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
  • KAMAR MURAT ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KORKMAZ KADİR

International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal Volume 65 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Okul Yöneticilerinin Liderlik Tarzları, Okul İklimi Ve Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KOCAOĞLU MUSTAFA

Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 13 issue 2 pages: 28 - 40 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
Teknolojik Liderlik Davranışı, Kriz Yönetimi ve Uzaktan Eğitim Arasındaki İlişki: Öğretmen Algıları
  • ÜNVER İSA KÜRŞAD ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Bilecik Seyh Edebali Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi Volume 7 issue 2 pages: 202 - 2013 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

H.W. Wilson
Examining the Occupational Anxiety Levels of Teacher Candidates during Covid-19 Pandemic Process
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • AKSAL MÜRŞİDE CEREN

Technology, Innovation and Special Education Research Journal (TISER) Volume 2 issue 2 pages: 154 - 166 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

H. W. Wilson
Eğitim Fakültesinde Görevli Akademisyenlerin COVID-19 Pandemi Sürecine İlişkin Görüşleri: Türkiye Örneği (The Opinions of Academicians in the Faculty of Education on the COVID-19 Pandemic Process: The Case of Turkey)
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • AKBABA ALTUN SADEGÜL

Yükseköğretim ve Bilim Dergisi (Journal of Higher Education and Science) Volume 12 issue 1 pages: 201 - 212 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Communication Skills and Time Management as the Predictors of Student Motivation
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Psychology and Educational Studies Volume 8 issue 1 pages: 38 - 50 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
The Mediating Role of Life Satisfaction in the Relationship between Time Management and Communication Skills
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Educational Administration: Theory and Practice-Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Volume 27 issue 1 pages: 967 - 984 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Öğretmelerin Rol Belirsizliği Ve Rol Çatışması Durumları İle Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının İncelenmesi
  • ÜNVER İSA KÜRŞAD ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Management and Social Researches Volume 8 issue 16 pages: 56 - 65 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
School Principals' Instructional Leadership as a Predictor of Teacher Motivation
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Inquiry in Education Volume 13 issue 2 pages: 1 - 19 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Life Satisfaction of International Students In Turkey: A Content Analysis Study (Türkiye’deki Uluslararası Öğrencilerin Yaşam Doyumu: Bir İçerik Analizi Çalışması)
  • ERTEM HASAN YÜCEL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Route Educational Social Science Journal Volume 7 issue 9 pages: 310 - 319 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Okul Müdürlerinin 21. Yüzyıl Becerileri, İletişim Becerileri ve Liderlik Stillerinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
  • ELEKOĞLU FATİH ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Karaelmas Journal of EducationalSciences Volume 8 issue 2020 pages: 101 - 117 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Kültürü, Sınıf Yönetimi ve Öğretmen Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • DENİZ BETÜL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Karaelmas Journal of EducationalSciences Volume 8 issue 2020 pages: 65 - 81 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

DRJI
The Effects of Westernization Efforts on the Turkish Education System
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KHALIFA MUHAMMAD

International Journal of Educational Research Review Volume 5 issue 3 pages: 165 - 177 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Öğretmenlerin öğretimsel liderlik algilari ve sinifyönetimi becerilerinin öğretim ortamindakikuşaklararasi iklim üzerindeki rolünün incelenmesi
  • EFE AYŞE KALO ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ERTEM HASAN YÜCEL

Journal of International Social Science Education (ISSEJ) Volume 6 issue 2 pages: 83 - 102 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar
Velilerin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Yönetim Becerileri ile Okul İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • ALTUNTAŞ BURCU ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ERTEM HASAN YÜCEL

Academia Journal of Eucational Research Volume 5 issue 2 pages: 65 - 80 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Kalitelerinin İncelenmesi: EreğliEğitim Fakültesi Örneği (The Investigation of the Quality of Life of University Students:Example of Eregli Faculty of Education)
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • SARICI HASAN

Karaelmas Journal of Educational Sciences Volume 7 issue 2019 pages: 57 - 73 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
Öğretim Elemanlarının Liderlik Yaklaşımları: Türkiye’deki Yükseköğretim Örneği
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 7 issue 2019 pages: 241 - 251 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Review of Research on Multiculturalism and Multicultural Education in Turkey: 2000-2018
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ÜNLÜ KAYNAKÇI FATMA ZEHRA

International Online Journal of Educational Sciences (IOJES) Volume 11 issue 5 pages: 146 - 158 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Yükseköğretimdeki Öğrencilerin Yaşam Kalitelerinin Belirlenmesi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Yükseköğretim ve Bilim Volume 8 issue 1 pages: 51 - 61 | 2018

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Akademisyenlerin Örgütsel Toksisiteye İliskin Algıları
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Egitim Dergisi Volume 26 issue 4 pages: 1319 - 1334 | 2018

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
What Instructional Leaders Need to Know About the Effects of Inclusion
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

European Journal of Educational Research Volume 6 issue 2 pages: 175 - 186 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
Applying School Administrators Authentic Leadership Skills in Conflict Situations The Perceptions of Substitute Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KALAFAT SEZAİ

Universal Journal of Educational Research Volume 4 issue 7 pages: 1644 - 1651 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
The Relationship between Faculty Members School Culture and Burnout Levels Based on the Perceptions of Teacher Candidates
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

E-International Journal of Educational Research Volume 7 issue 3 pages: 49 - 62 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

DRJI
Student Attitudes in Inclusive Settings: Public Middle Schools
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Psycho-Educational Sciences Volume 5 issue 3 pages: 130 - 142 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

DRJI
Examining the Computer Attitudes and Internet Attitudes of Substitute Teachers Self Confidence towards ICT
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Psycho-Educational Sciences Volume 5 issue 2 pages: 89 - 100 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
Self Assessment of Middle School Teachers: Classroom Management and Discipline Referrals
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal on New Trends in Education and Their Implications Volume 6 issue 2 pages: 45 - 55 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
Assessing Teacher Self Efficacy and Job Satisfaction: Middle School Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Journal of Educational and Instructional Studies in the World (WJEIS) Volume 5 issue 3 pages: 35 - 43 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
Management of Errors in Classrooms Student Mistakes and Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Humanities and Social Science Volume 5 issue 7 pages: 77 - 83 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Tei, Google Scholar
Perceptions of Education Interns on the Management of Classroom Behaviors
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Online Journal of Primary Education Volume 4 issue 2 pages: 46 - 54 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
Classroom management and students self esteem: Creating positive classrooms
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Educational Research and Reviews Volume 10 issue 2 pages: 191 - 197 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
The Relationship Between Critical Thinking Abilities and Classroom Management Skills of High School Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Educational Research and Reviews Volume 10 issue 7 pages: 850 - 855 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

RePEc, Google Scholar, ProQuest, Research Bible, Ulrich´s Periodicals, WorldCat
Student Engagement and Writing Tasks in Science Classrooms
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

InternationalJournal of Teaching and Education Volume 2 issue 1 pages: 38 - 44 | 2014

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

RePEc, Google Scholar, ProQuest, Research Bible, Ulrich´s Periodicals, WorldCat
Effective Teaching Strategies and Student Engagement: Students with Learning Disabilities
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Teaching and Education Volume 2 issue 3 pages: 168 - 175 | 2014

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
Team Teaching Science Success for All Learners Review of the book Team Teaching Science Success for All Learners by Ed Linz Mary Jane Heater Lori A Howard
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Journal of Environmental Science Education Volume 7 issue 2 pages: 369 - 372 | 2012

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Pandemi Sürecinde Okul Yöneticilerinin Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşma Düzeylerinin İncelenmesi
  • TAŞKIN ŞENNUR ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BAİBÜEFD) Volume 23 issue 2 pages: 1545 - 1564 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Okul Yöneticilerinin COVID -19 Pandemi Sürecine İlişkin Görüşleri (School Administrators' Views on the COVID-19 Pandemic Process)
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Trakya Eğitim Dergisi Volume 12 issue 1 pages: 273 - 291 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

H. W. Wilson
The perceptions of teacher candidates about rural schools: practicum and student teaching programs
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • GOFF PETER T ,
  • TRESS ALYSON

Yükseköğretim ve Bilim Dergisi Volume 10 issue 3 pages: 584 - 595 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Öğrenci Çeşitliliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi Volume 12 issue 1 pages: 1 - 28 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Yükseköğretim Yaşam Kalitesi Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin Araştırılması
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Asya Öğretim Dergisi Volume 5 issue 2 pages: 19 - 31 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Öğretmenlerin Milli Eğitim Müfettişlerinin Okul Yönetimine Yönelik Rehberlik Rollerine İlişkin Algıları
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ECER EMRİYE ,
  • AYDOĞAN KÜBRA ,
  • TUNÇ ŞEVAL

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi (KEBD) Volume 5 issue 2017 pages: 89 - 101 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Çeşitlilik ve Sosyal Adalet Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi (KEBD) Volume 5 issue 2 pages: 273 - 284 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Ücretli Öğretmen Algılarına Göre İlkokul Yöneticilerinin Örgütsel Adalet, Örgütsel Güven ve Yıldırma Davranışları Arasındaki İlişki
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 17 issue 1 pages: 132 - 153 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
İlkokul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları İle Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişki: Ücretli Öğretmen Görüşleri
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Journal of Turkish Studies Volume 11 issue 3 pages: 879 - 894 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Bireylerin Dilenciler Hakkındaki Görüşleri ve Okul Çağındaki Çocukların Dilenme Nedenleri
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute Volume 2015 issue 21 pages: 85 - 93 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Otantik Liderlik ve Örgütsel Vatandaşlik Davranışlarının Karşılaştırılması Öğretmen Adayları
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Journal of Turkish Studies Volume 10 issue 15 pages: 273 - 273 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Yaşamın Anlamı Ölçeği YAÖ Türkçeye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KALAFAT SEZAİ

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 16 issue 2 pages: 83 - 95 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Öğrencilerin Akademik Öz Yeterliliklerinin Yetenek Ortam ve Eğitim Kalitesine Göre Karşılaştırılması
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume 4 issue 1 pages: 315 - 323 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Proceedings
Tam metin bildiri
Öğrenme Merkezli Liderlik Ve Öğrenen Örgüt Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • GÜLTEKİN UFUK ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

17. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 21.12.2024 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmen Failliği Ve Öğretmen Öz Yeterliliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • DAVUL EREN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

17. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 21.12.2024 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin örgütsel muhalefet davranışları ile öğrenen okul algıları arasındaki ilişki
  • DOĞAN KEREM ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin proaktif davranışları konusunu yazan makale ve lisansüstü tezlerin incelenmesi: 2010-2024
  • ZEYBEK YUSUF ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin hizmet içi eğitim, örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm davranışlarının incelenmesi
  • VERDİ YADİGAR ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Kolektif öğretmen yeterliği, algılanan yönetici desteği ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
  • ACAR VEYSEL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Mesleki ve teknik ortaöğretim kurum yöneticilerinin teknik liderlik becerileri ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık düzeyleri arasındaki ilişki
  • ŞİRİN İLHAMİ ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Okulda etik iklim ile örgütsel sinerji arasındaki ilişki
  • PINAR GÖKŞİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Tam metin bildiri
Öğrenen okulla ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
  • GÜL FERİHAN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 1.6.2024 - 2.6.2024

Özet bildiri
Comparative analysis of school principals' perceptions of immigrant students in Turkey and Latvia
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • TRAPENCIERE ILZE

lnternational Scientific Conference of the University of Latvia | 11.4.2024 - ..

Özet bildiri
Prospective teachers' views on faculty members as content creators in Turkish higher education
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • MUFIDAH FARIDATUL

17th International Congress on Educational Administration | 7.3.2024 - ..

Tam metin bildiri
Eğitimde Teftiş Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
  • ACAR VEYSEL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 9.12.2023 - ..

Tam metin bildiri
Göçmen Öğrenciler Konulu Makalelerin İncelenmesi: 2015‐2023
  • KIZILABDULLAH BURÇE ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 9.12.2023 - 10.12.2023

Tam metin bildiri
Understanding the Multifaceted Barriers to Educational Access: Financial and Informational Challenges
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Student Conference on Education (ISCE) | 1.9.2023 - 2.9.2023

Tam metin bildiri
Eğitim Liderlerinin Yetiştirilmesi: Zonguldak İli Karadeniz Ereğli İlçesi Örneği
  • AKSOY FATMA ALIMLI ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin Çokkültürlülük Ve Çokkültürlü Eğitime İlişkin Görüşleri
  • ERCAN ORGAY ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Karadeniz İlçesi Ereğli Örneği
  • ACAR VEYSEL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Yaklaşımları
  • DOĞAN KEREM ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - 21.5.2023

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin İlk Yıl Deneyimlerinin İncelenmesi: Zonguldak İli Örneği
  • SEZER FATMA FERYAL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - 21.5.2023

Tam metin bildiri
Okul Yöneticilerinin Kriz Yönetimi Becerilerine İlişkin Öğretmen Algılarına Yönelik Bir Meta‐Analiz Çalışması
  • PINAR GÖKŞİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - 21.5.2023

Tam metin bildiri
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan İdareci Ve Öğretmenlerin Beden Eğitimi Dersine İlişkin Görüşleri
  • KARTAL MURAT ,
  • GİYİK NALAN GİZEM ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 20.5.2023 - ..

Özet bildiri
Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm, Mesleki Tükenmişlik ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışları
  • KAYA SEDA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (EYEDDER) | 28.4.2023 - ..

Özet bildiri
Öğretmenlere Göre Okul Yöneticileri ve Örgütsel Sinizm: Nitel Bir Araştırma
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • VERDİ YADİGAR

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (EYEDDER) | 28.4.2023 - ..

Özet bildiri
Motivation of Older Instructors for Improving ICT Skills: A Systematic Review
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • TOFAN CRISTINA MARIA

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (EYEDDER) | 28.4.2023 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Davranışlarına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
  • VERDİ YADİGAR ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Pandemi Sürecinde Okul Yöneticilerinin Yönetim Becerileri ile Öğretmenlerin İş Tatminlerinin İncelenmesi
  • BIYIKLI ALİ ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
COVID-19 Pandemi Sürecinde Okul Müdürlerinin Öğretimsel Denetim Konusunda Karşılaştıkları Zorlukların İncelenmesi
  • ATLIHAN ERSİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Pandemi Döneminde Öğretmenlerin Okul Kültürü ve Sınıf Yönetimi Becerileri Algılarının İncelenmesi
  • LADİK HAKAN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Pandemi Sürecinde Okulda Mobbing ve Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algılarının İncelenmesi
  • AKDOĞAN İSMAİL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Okul Yöneticilerine Göre COVID-19 Pandemi Sürecinin Okul ve Aileler Üzerindeki Etkisi
  • GÜNENÇ METİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
COVID-19 Salgın Döneminde Öğretmenlerin Öğretimsel Liderliği Ve 21. Yüzyıl Becerileri
  • GEZER OKTAY ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Pandemi Sürecinde Okul Yöneticilerinin Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşma Düzeylerinin İncelenmesi
  • TAŞKIN ŞENNUR ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
COVID-19 Pandemi Döneminde İngilizce Öğretmenlerinin Okul Kültürüne İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
  • KURUBACAK YASEMİN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeyleri İle Etkili Okul Arasındaki İlişki: Zonguldak İli Örneği
  • ARABACI GÖNÜL ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Alan Tercihlerinde Sosyo-Ekonomik Ve Çevresel Faktörlerin Etkisi
  • ŞİRİN İlhami ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

15. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 21.5.2022 - ..

Tam metin bildiri
Öğretmenlerin Teknolojiyle Bütünleşme Düzeyleri ile Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • KORUM SEDAT ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 29.10.2021 - ..

Tam metin bildiri
Sınıf Rehber Öğretmenlerine Göre Okul Müdürlerinin Sınıf Yönetimine Etkilerinin İncelenmesi
  • ŞİRİNKAN MEHMET YUSUF ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 29.10.2021 - ..

Tam metin bildiri
Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Düzeyleri ile Öğretmenlerin Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki
  • YİRMİBEŞ TUNCAY ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 29.10.2021 - ..

Tam metin bildiri
Okul Yöneticilerinin Pandemi Sürecinde Özel Eğitime İlişkin Yaşadıkları Problemler
  • GİYİK NALAN GİZEM ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 29.10.2021 - ..

Tam metin bildiri
Fen Bilimleri Öğretmenlerine Göre Okul Yöneticilerinin STEM Eğitimine İlişkin Görüşleri
  • ŞENER DİDEM ALPER ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 29.9.2021 - ..

Tam metin bildiri
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları ve Etkileşimci Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin İş Doyumu Üzerine Bir İnceleme
  • KARAGÖL MUSTAFA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

10. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 15.9.2021 - ..

Tam metin bildiri
Covıd-19 Salgınının Beraberinde Getirdiği Uzaktan Eğitimin Öğrencilere Etkisi
  • KARADEMİR LÜTFULLAH ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

10. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 15.9.2021 - ..

Özet bildiri
Öğretmenlerin Öğretimsel Liderliği ve Sınıf Yönetimi Becerilerinin Öğretim Ortamındaki Kuşaklararası İklim Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
  • KALO EFE AYŞE ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi | 16.9.2020 - 19.9.2020

Tam metin bildiri
Okul Yöneticilerinin Liderlik Tarzlarının Öğretmenlerin Motivasyonuna Ve Algılanan Örgütsel Destek Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
  • KOCAOĞLU MUSTAFA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

12. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu | 5.7.2020 - 7.7.2020

Özet bildiri
The Role of Critical Thinking on the Self-Esteem of the Students in Higher Education
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

World Education Research Conference (WERA) | 5.8.2019 - 8.8.2019

Tam metin bildiri
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenim Gördükleri Programlara Göre Yaşam Kalitelerinin Karşılaştırılması
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KARAÇOBAN AHSEN İLAYDA ,
  • SIRAÇ SEDA NUR ,
  • KARAPINAR HİLAL

VIth International EurasianEducational Research Congress | 19.6.2019 - 22.6.2019

Özet bildiri
Efforts in Creating a Modern Education System for Turkey
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KHALIFA MUHAMMAD

VIth International EurasianEducational Research Congress | 19.6.2019 - 22.6.2019

Özet bildiri
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Kalitelerinin Sınıf Düzeylerine Göre İncelenmesi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • KARABAK MELTEM ,
  • ARICI ŞUARA ,
  • BEŞPARMAK RÜVEYDA

VIth International EurasianEducational Research Congress | 19.6.2019 - 22.6.2019

Özet bildiri
The Perceptions of the University Students on Quality of Life: Turkish Higher Education
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi | 5.5.2019 - 8.5.2019

Özet bildiri
Teachers’ Perceptions About the Schools in Rural Regions
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • GOFF PETER T ,
  • TRESS ALYSON

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi | 5.5.2019 - 8.5.2019

Özet bildiri
What do Teachers in Turkey Think about Student Diversity?
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Eighteenth International Conference on Diversity in Organizations, Communities Nations | 6.6.2018 - 8.6.2018

Özet bildiri
The Content Analysis of Articles Published on Multiculturalism in Turkey: 2000-2017
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ÜNLÜ KAYNAKÇI FATMA ZEHRA

13th Internatıonal Congress On Educatıonal Admınıstratıon | 10.5.2018 - 12.5.2018

Özet bildiri
The Perceptions of Teachers in Graduate Programs on Student Diversity
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

13th Internatıonal Congress On Educatıonal Admınıstratıon | 10.5.2018 - 12.5.2018

Özet bildiri
The Challenges of Teachers in Diverse School Settings
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • ECER EMRİYE ,
  • SARIER TUĞBA

13th Internatıonal Congress On Educatıonal Admınıstratıon | 10.5.2018 - 12.5.2018

Özet bildiri
The Views of Teachers on Student Diversity in Turkey
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

13th Internatıonal Congress On Educatıonal Admınıstratıon | 10.5.2018 - 12.5.2018

Özet bildiri
Türkiye’de Hizmet İçi Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimler: 1995-2017 Dönemi Makalelerininİçerik Analizi
  • YILMAZ FURKAN ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Congress on Science and Education-Ayfonkarahisar | 23.3.2018 - 25.3.2018

Özet bildiri
Türkiye’de Hizmet İçi Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimler: 1980-2017 Dönemi Tezlerinin İçerikAnalizi
  • VİDİNLİ ENİS ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Congress on Science and Education-Afyonkarahisar | 23.3.2018 - 25.3.2018

Özet bildiri
Sınıf Öğretmenleri ile Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitiminin Değerlendirilmesine Yönelik Görüşleri
  • DURU FULYA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • GÖREN GİZEM HATİCE

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER) | 3.11.2017 - 5.11.2017

Özet bildiri
Determining the Quality of Life of Students in Higher Education
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

IAFOR, The European Conference on Education, Brighton, England. | 30.6.2017 - 2.7.2017

Özet bildiri
Views of Prımary, Secondary School and Hıgh School Teachers on In-Service Education (İlkokul, Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitime Yönelik Görüşleri)
  • ÖZDEMİR ATİLLA ,
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

8th International Congress on New Trends in Education | 18.5.2017 - 20.5.2017

Özet bildiri
Determining Authentic Leadership Behaviors of Instructors According to The Perceptions of Guidance and Psychological Counseling Students (Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Algılarına Göre Öğretim Üyelerinin Otantik Liderlik Davranışlarının Belirlenmesi)
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • YILMAZ SEMRA ,
  • DALKIÇ İREM

8th International Congress on New Trends in Education | 18.5.2017 - 20.5.2017

Özet bildiri
Instructional Leadership Behaviors of School Principals Perceived by Primary and Secondary School Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

The Ninth International Congress of Educational Research | 11.5.2017 - 14.5.2017

Özet bildiri
Teachers’ Perceptions on Guidance Roles of Education Inspectors
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

The Ninth International Congress of Educational Research | 11.5.2017 - 14.5.2017

Özet bildiri
The Effects of Organizational Toxicity in Higher Education: CopingStrategies
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

6th Cyprus International Conference on Educational Research, Kyrenia, Cyprus. | 4.5.2017 - 6.5.2017

Özet bildiri
The Relationship Between School Culture and Burnout Levels of Faculty Members in Higher Education
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 29.9.2016 - 2.10.2016

Özet bildiri
Applying School Administrators Authentic Leadership Skills in Conflict Situations The Perceptions of Substitute Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi | 29.9.2016 - 2.10.2016

Özet bildiri
Measuring The Attitudes of Substitute Teachers Towards The Internet Computer Use Self Confidence in ICT Technologies
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Conference for Academic Disciplines, Boston, Massachusetts. | 23.5.2016 - 27.5.2016

Özet bildiri
The Classroom Management Approaches of Teachers Types of Schools and Teachers Genders
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 8.5.2016

Özet bildiri
Teachers Classroom Management Approaches Based on Their Teaching Experiences
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 5.8.2016

Özet bildiri
The Numbers of Students and Teachers Classroom Management Approaches
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 8.5.2016

Özet bildiri
A Comparison between Authentic Leadership and Organizational Citizenship Behaviors Teacher Candidates
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

3rd International Conference on Primary Education | 8.10.2015 - 10.10.2015

Özet bildiri
The Relationship Between Primary School Administrators Ethical Leadership And Conflict Management Strategies The Perceptions of Substitute Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

3rd International Conference on Primary Education | 8.10.2015 - 10.10.2015

Özet bildiri
The Perceptions of Substitute Teachers about Organizational Justice Organizational Trust and Mobbing Primary School Administrators
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

3rd International Conference on Primary Education | 8.10.2015 - 10.10.2015

Özet bildiri
Management of errors in classrooms Student mistakes and teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

7th International Congress of Educational Research | 28.5.2015 - 31.5.2015

Özet bildiri
Perceptions of education interns on the management of classroom behaviors
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

7th International Congress of Educational Research | 28.5.2015 - 31.5.2015

Özet bildiri
Assessing Teacher Self Efficacy and Job Satisfaction Middle School Teachers
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

6th International Congress on New Trends in Education | 24.4.2015 - 26.4.2015

Özet bildiri
Self Assessment of Middle School Teachers Classroom Management and Discipline Referrals
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

6th International Congress on New Trends in Education | 24.4.2015 - 26.4.2015

Özet bildiri
Classroom Management and Student Behaviors Middle Schools
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

4th International Conference on Education and Management Innovation (ICEMI-IEDRIC), Bandar Seri Begawan, Brunei. | 4.2.2015 - 5.2.2015

Özet bildiri
Attitudinal Changes of Middle School Students in Inclusive Settings
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Society of Educational Research (iSER) 2014 World Conference | 29.10.2014 - 2.11.2014

Tam metin bildiri
Acceptance of Diversity A Case for Inclusion
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

9th International Balkan Education and Science (BES) Congress | 16.10.2014 - 18.10.2014

Özet bildiri
Student engagement and writing tasks in science classrooms
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), | 13.4.2014 - 16.4.2014

Özet bildiri
Reaching all students teaching science with confidence to students with learning disabilities
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

National Science Teachers Association (NSTA) | 3.4.2014 - 6.4.2014

Özet bildiri
Implementing science inclusion in charterschools Why should it work
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • LAUBACH TIMOTHY

Associationfor Science Teacher Education (ASTE) | 3.1.2013 - 6.1.2013

Projects
ARAŞTIRMA PROJESİ | Nationally Supported
Okul Yöneticiliği Programlarındaki Okul Müdürlerinin Öğrenci Çeşitliliğini Anlama Düzeyleri: Sosyal Adalet ve Okul Liderliği
Tamamlandı

Start 2017 - Finish 2018

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
Measuring The Attitudes of Substitute Teachers Towards The Internet Computer Use Self Confidence in ICT Technologies
Tamamlandı

Start 2015 - Finish 2016

Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) | Nationally Supported
Masum Eller Kirlenmesin
Tamamlandı

Start 2014 - Finish 2015

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
Classroom Management and Student Behaviors Middle Schools
Tamamlandı

Start 2014 - Finish 2015

COST | Internationally Supported
CA21150 Parental Leave Policies and Social Sustainability
Devam Ediyor

Start 2022

COST | Internationally Supported
CA21143 Transnational Family Dynamics in Europe
Devam Ediyor

Start 2022

COST | Internationally Supported
CA21120 History of Identity Documentation in European Nations: Citizenship, Nationality and Migration
Devam Ediyor

Start 2022

ARAŞTIRMA PROJESİ | Nationally Supported
2021-19959079-01 - Yükseköğretim, Ortaöğretim ve İlköğretimdeki Eğitimcilerin Covid-19 Fobisi
Tamamlandı

Start 2021 - Finish 2022

ARAŞTIRMA PROJESİ | Nationally Supported
2018-19959079-02 - Akademisyenlerin Öğrenci Çeşitliliğine İlişkin Sergilemiş Oldukları Liderlik Yaklaşımları
Tamamlandı

Start 2018 - Finish 2019

ARAŞTIRMA PROJESİ | Nationally Supported
2019-YKD-19959079-01 - The Role of Critical Thinking on the Self-Esteem of the Students in Higher Education (Üniversite Öğrencilerinin Öz-Benliklerini Yordayan Eleştirel Düşünme Rolleri)
Devam Ediyor

Start 2019

ARAŞTIRMA PROJESİ | Nationally Supported
2018-YKD-19959079-01 - What do Teachers in Turkey Think about Student Diversity?Türkiye’deki Öğretmenlerin Öğrenci Çeşitliliği Hakkındaki Görüşleri Nelerdir?
Devam Ediyor

Start 2018

COST | Internationally Supported
CA22104 Behavioral Next Generation in Wireless Networks for Cyber Security
Devam Ediyor

Start 2023

COST | Internationally Supported
CA22106 Migrant Disaster Victim Identification
Devam Ediyor

Start 2023

COST | Internationally Supported
CA22156 Transformations international Experience and Research network for Sustainable futures
Devam Ediyor

Start 2023

COST | Internationally Supported
CA22162A Transdisciplinary Network to Bridge Climate Science and Impacts On Society
Devam Ediyor

Start 2023

COST | Internationally Supported
CA22167Participatory Approaches with Older Adults
Devam Ediyor

Start 2023

Books
Ders Kitabı

Bölüm : Okul Örgütünün Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2018, Nobel, Ankara

Ders Kitabı

Bölüm : Sınıf yönetimine giriş ve temel kavramlar
Sınıf Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2019, Nobel, Ankara

Ders Kitabı

Bölüm : Sınıf organizasyonu ve yönetimi
Sınıf Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2019, Nobel, Ankara

Ders Kitabı

Bölüm : Sınıf Organizasyonu ve Yönetimi
Sınıf Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2019, Murat Yayınları, None

Bilimsel Kitap

Bölüm : None
Öğrenci Çeşitliliği ve Çokkültürlü Eğitim
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2020, Nobel, None

Ders Kitabı

Bölüm : Eğitimin ekonomik temelleri
Eğitim Bilimine Giriş
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2017, Nobel, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : Exploring Communication Skills, Transformational Leadership, and Intergenerational Climate in Educational Institutions
Perspectives on Empowering Intergenerational Relations in Educational Organizations
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN ,
  • AYŞE KALO EFE

2023, IGI Global, None

Bilimsel Kitap

Bölüm : Sınıf Yönetimi ve Organizasyonu
Sınıf Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2019, Murat Yayınları, None

Bilimsel Kitap

Bölüm : None
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2021, Nobel, None

Bilimsel Kitap

Bölüm : None
Sınıf Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2019, Nobel, None

Bilimsel Kitap
Covid-19 Pandemisi ve Eğitim Yönetimi
  • DEMİRDAĞ SEYİTHAN

2022, Sistem Ofset, ANKARA

Editörlük
Uluslararası - Dergi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
SAFİ ÖZ ZEHRA
Yrd. Editör - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List

2023

Uluslararası - Dergi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
GÜNEŞ ALİ,EREN ALTAY,Lionarakis Antonis,Bayrak Coşkun,DEMİRAY EMİNE,KOLAÇ EMİNE,TEKİNARSLAN ERKAN,SİLMAN FATOŞ,ULUĞ FEYZİ,EKİCİ GÜLAY,Tor Hacer,GÜRCAN HALİL İBRAHİM,Bacanlı Hasan,KARAL HASAN,YALIN HALİL İBRAHİM,Mirici İ Hakki,DEMİRCİOĞLU İSMAİL HAKKI,şişman Mehmet,ÇAKMAK MELEK,DEMİREL MELEK,Artemimi Mohamed Abolgasem,ATAİZİ MURAT,Çakır Mustafa,KÖMLEKSİZ MÜFİT,ÇELİKÖZ NADİR,GÜRSES NEDİM,Halloran Nilgün,DEMİRCİ RECEP,ERGÜL REHA RECEP,UŞUN SALİH,CERECİ SEDAT,GELBAL SELAHATTİN,MİRİCİ SEMRA,KARATAŞ SERÇİN,TAN ŞEREF,YİĞİT TUNCAY,ERİŞEN YAVUZ,Özerhan Yıldız,Gazi Zehra,KAYA ZEKİ,ERİŞTİ BAHADIR,ZABUN BEYHAN,ÖZBEK CEVDET YİĞİT,ÇEVİK DENİZ BESTE,ÇAĞIRGAN GÜLTEN DİLEK,Koç fatma,GÜRBÜZ FATİH,KILIÇKAYA FERİT,Sağdıçoğlu Celep Gülçin,Şahin Hande,BEKİR HATİCE,Özüdoğru Haşim,İstifci İlknur,YURDABAKAN İRFAN,DENİZ KEMALETTİN,ÖZERBAŞ MEHMET ARİF,ŞAHİN MEHMET,TAŞKAYA MERİH,HİŞMANOĞLU MURAT,BALBAĞ MUSTAFA ZAFER,TAŞTAN AKDEMİR NURAY,SARGIN NURTEN,KÖKSAL ONUR,KORKMAZ ÖZGEN,ÇİFTÇİ SABAHATTİN,ERYILMAZ SELAMİ,İmanova Sona,ERİŞTİ SUZAN DUYGU,Canhasi Suzana,TOTAN TARIK,ARGON TÜRKAN,ASLAN ÜMMÜHAN,Öztürk Zekai,ELLEZ AHMET MURAT,ERÜMİT ALİ KÜRŞAT,KIRIK ALİ MURAT,Dursin Arzu,GÜNEY AYSEL,TURAL AYŞEGÜL,IŞIK AYŞE DERYA,İNNER ALPASLAN BURAK,KARAŞAR BURCU,POYRAZ CENGİZ,DEMİR CİHAT,CABI EMİNE,AKSOY ERDEM,KARATAŞ ERİNÇ,YAĞCI ESED,SAYGILI GİZEM,BATDAL KARADUMAN GÜLŞAH,KUTLUER GÖRKEM,GÜNGÖR SEYHAN HATİCE,ÇELİK KAZICI HİLAL,ÇAKIR HÜSEYİN,KAFES HÜSEYİN,CIRIK İLKER,Seçer İsmail,ŞAHİN İSMET,BAYTEMİR KEMAL,ERCAN LEYLA,UMUZDAŞ MEHMET SERKAN,CANER MUSTAFA,TUZCUOĞLU NECLA,YALÇIN NURSEL,ŞARA PERİHAN,Ayvazoğlu Seda,TUZCUOĞLU ADEM SEMAİ,YALÇINALP SERPİL,UMUZDAŞ SERPİL,PEKDOĞAN SERPİL,DEMİRDAĞ SEYİTHAN,BOZKURT SÜHEYLA,TOPAL TEMEL,KARAKUŞ YILMAZ TÜRKAN,ASLAN YASİN,KAYABAŞI YÜCEL,UYSAL BAŞAK,CENGİZ CANAN,Kılıçaslan Hare,Kefi Sara,TANYERİ UFUK,Uğurlu Zeynep
Editör - DRJI

2020

Uluslararası - Dergi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi (KEBD)
YAVUZ SONER,DEMİRDAĞ SEYİTHAN
Yayın Kurulu Üyeliği - Index Copernicus

2017

Ulusal - Kitap
Sınıf Yönetimi
DEMİRDAĞ SEYİTHAN
Editör - None

2016

Ulusal - Dergi
Öğrencilerin Akademik Öz Yeterliklerinin Yetenek Ortam ve Eğitim Kalitesine Göre Karşılaştırılması
DEMİRDAĞ SEYİTHAN
Yayın Kurulu Üyeliği - ASOS

2015

Uluslararası - Dergi
International Journal of Teaching Education
None
Yayın Kurulu Üyeliği - Google ScholarProQuestResearch BibleUlrich´s PeriodicalsWorldCat

2014

Theses
Yüksek Lisans
Örgütsel sinizm, öğretmen failliği ve sınıf içi etkili iletişim becerileri arasındaki ilişkiler
SEDA KAYA

2025, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Davranışları ile Öğrenen Okul Algıları Arasındaki İlişki
KEREM DOĞAN

2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
OKULDA ETİK İKLİM İLE ÖRGÜTSEL SİNERJİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
GÖKŞİN PINAR

2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Öğretmen algılarına göre hizmet içi eğitim, örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki
YADİGAR VERDİ

2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Mesleki ve teknik ortaöğretim kurum yöneticilerinin teknik liderlik becerileri ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık düzeyleri arasındaki ilişki
İLHAMİ ŞİRİN

2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin hesap verebilirlik düzeyleri ile öğretmenlerin motivasyonları arasındaki ilişki
GÖNÜL ARABACI

2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin liderlik tarzları, okul iklimi ve öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi: Zonguldak ili örneği
MUSTAFA KOCAOĞLU

2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
COVID-19 pandemisi sürecinde öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları, mesleki motivasyonları ve örgütsel iletişim iklimi düzeylerinin incelenmesi
LÜTFULLAH KARADEMİR

2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Covid-19 pandemisi sürecinde öğretmenlerin mesleki kimlik algıları ve uzaktan eğitime yönelik tutumları ile okul kültürü arasındaki ilişki
MUSTAFA KARAGÖL

2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin teknolojik liderlik davranışı ve kriz yönetimi becerileri ile öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
İSA KÜRŞAD ÜNVER

2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Öğretmen algılarına göre iletişim becerileri ve okul yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özelliklerinin öğretim ortamındaki kuşaklararası iklim üzerindeki etkisinin incelenmesi
AYŞE KALO EFE

2021, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Öğretmenlerin algılarına göre örgütsel destek, örgütsel sinizm ve öğretmen performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi
BETÜL DENİZ

2021, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yüksek Lisans
Öğretmen algılarına göre liderlik stilleri, etkili okul ve okulda şeffaflık arasındaki ilişkinin incelenmesi: Zonguldak ili örneği
FATİH ELEKOĞLU

2021, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

External Experience
University of Oklahoma
TA (Teaching Assistant 3 Dönem)

Start 2012

5. Islem Dershanesi
Kimya Öğretmeni

Start 2004

Final Dergisi Dershanesi
Mudur ve Ogretmen

Start 2005

5 İşlem Dersanesi
Öğretmen

Start 2005

The University of Oklahoma
Öğretim Görevlisi (Teaching Assistant)

Start 2011

Üyelikler
Eğitim Yöneticileri Ve Uzmanlari Derneği (EYUDER)
Bilimsel Kuruluş
National Science Teachers Association (NSTA)
Bilimsel Kuruluş
Oklahoma Science Teachers Association (OSTA)
Bilimsel Kuruluş
The Association for Science Teacher Education (ASTE)
Bilimsel Kuruluş
Administrative Duties
Contact information
  • Telephone . . . . . 3233872
  • E-mail . . . . . sdemirdag