ÖZLEM KORAY

Prof. Dr.

ÖZLEM KORAY

Prof. Dr.

Fen Bilgisi Eğitimi

About

Department
EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ > MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ > Fen Bilgisi Eğitimi

Temel Alanı
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Akademik Anahtar Kelime
  • Fen Bilgisi Eğitimi
Metrics
0 h-index (WOS)
0 Total Cited (WOS)
Academic Activity
Education Details
1993 - 1997
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

1997 - 2000
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans-Tezli

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2000 - 2003
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

Articles
H.W. Wilson Education Full Text
Development of the Feedback Experience Scale for High School Students
  • KORAY ÖZLEM ,
  • TURAN SEÇİL ,
  • ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT ,
  • KAHRAMAN EMİNE

Bartın University Journal of Faculty of Education Volume 13 issue 2 pages: 261 - 273 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Index Copernicus
The Effect of the Flipped Classroom Model on Students’ Achievement, Problem-Solving Skills and Attitudes towards Physics Lesson
  • KORAY ÖZLEM ,
  • ÇAKAR VELİ ,
  • KORAY ABDULLAH

Biruni University, Faculty of Education Volume 12 issue 1 pages: 289 - 305 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
The Effect of Using Critical Reading in 5th Grade Science on Students’ Academic Achievement, Science Performance and Creativity
  • KORAY ÖZLEM ,
  • Boran Didem

Bonoi Science Advancement and Education LLC Volume 19 issue 1 pages: 2981 - 3002 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Eleştirel Okuma Temelli Sosyobilimsel Etkinlik Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
  • KAHRAMAN EMİNE ,
  • KORAY ÖZLEM ,
  • BOZKURT ORÇUN

Gazi Egitim Faukeltesi Dergisi Volume 43 issue 3 pages: 1387 - 1424 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
Experiences of Science Teachers during the Pandemic-Based Distance Learning Process and Their Recommendations about the Post-Pandemic Process
  • Deli Serpil ,
  • KORAY ÖZLEM ,
  • KAHRAMAN EMİNE

Journal of Education in Science, Environment and Health Volume 8 issue 2 pages: 144 - 167 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
The Use of Critical Reading in Understanding Scientific Texts on Academic Performance and Problem-solving Skills
  • KORAY ÖZLEM ,
  • Çetinkılıç Sercan

Science Education International Volume 31 issue 4 pages: 400 - 409 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
ALTERNATIVE ASSESSMENT TOOLS BASED ON A FEEDBACK PROCESS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS
  • PEKBAY CANAY ,
  • KORAY ÖZLEM

Malaysian Online Journal of Educational Sciences Volume 8 issue 1 pages: 50 - 63 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

WOS.ESCI
The Use of Standardized Feedback for Teaching Material Preparation: The Opinions of Preservice Science Teachers
  • Kahraman, E ,
  • Koray, O
  • EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH pages: 83 - 102 | 2020

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    Journals Indexed in Eric
    Pre-Service Preschool Teachers’ Opinions About The Formative Assessment
    • KORAY ÖZLEM ,
    • KAHRAMAN EMİNE

    Turkish Online Journal of Educational Technology Volume 18 issue 1 pages: 77 - 87 | 2019

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    Journals Indexed in Eric
    High School Students’ Opinions About Using The Flipped Classroom In Physics Teaching
    • KORAY ABDULLAH ,
    • Çakar Veli ,
    • KORAY ÖZLEM

    Turkish Online Journal ofEducational Technology pages: 619 - 624 | 2018

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    Journals Indexed in Eric
    An Investigation of The Convenience of Cartoon Films In Terms of Developmental Levels of Pre-School Children
    • ZORLU FULYA ,
    • YEŞİLYURT ERHAN ,
    • KORAY ÖZLEM ,
    • GÜNGÖR BAHRİYE ,
    • TOM ELİF

    The Online Journal of New Horizons in Education Volume 7 issue 1 pages: 13 - 19 | 2017

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    WOS.ESCI
    The Effect of Using the Creative Reversal Act in Science Education on Middle School Students' Creativity Levels
    • Karaca, T ,
    • Koray, O
    • EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH pages: 199 - 214 | 2017

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      ERIC
      Pre service science teachers opinions about using thefeedback process in the preparation of teaching materials
      • KORAY ÖZLEM

      Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching Volume 17 issue 1 | 2016

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      EBSCO
      AN ANALYSIS OF PRE SERVICE TEACHERS OPINIONS ABOUT THE FEEDBACK AND CORRECTION PROCESS IN THE PREPARATION OF TEACHING MATERIALS
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAYA BENGİSU ,
      • PEKBAY CANAY

      Journal of Theory and Practice in Education Volume 12 issue 4 pages: 844 - 862 | 2016

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index
      How Effective is Critical Reading in the Understanding of Scientific Texts
      • Ferdi Akın ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • Koray Tavukçu

      Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 174 pages: 2444 - 2451 | 2015

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      CROSSREF
      The Effectiveness of Problem-based Learning Supported with Computer Simulations on Reasoning Ability
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KORAY ABDULLAH

      Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 106 pages: 2746 - 2755 | 2013

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Ebscohost
      BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN 10. ve 11. SINIF KİMYA DERS KİTAPLARI VE KİMYA DERS MÜFREDATINDA TEMSİL EDİLME DURUMLARI
      • KORAY ÖZLEM ,
      • Bahadır Habibe ,
      • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR

      Sakarya University Journal of Education Faculty Volume 14 pages: 59 - 68 | 2013

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      WOS.SCI
      The effectiveness of problem-based learning supported with computer simulations on academic performance about buoyancy
      • Koray, O
      • ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES Volume 3 pages: 293 - 304 | 2011

        BM Sürdürebilirlik Etiketleri

        SSCI
        The effectiveness of problem based learning supported with computer simulations on academic performance about buoyancy
        • KORAY ÖZLEM

        Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies Volume 3 issue 3 pages: 293 - 304 | 2011

        BM Sürdürebilirlik Etiketleri

        WOS.SCI
        Simple production experiment of poly (3-hydroxy butyrate) for science laboratories and its importance for science process skills of prospective teachers
        • Koray, O ,
        • Koksal, MS ,
        • Hazer, B
        • ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES Volume 2 pages: 39 - 54 | 2010

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ERİC
          The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on creative and logical thinking abilities of prospective teachers
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR

          Asia Pacific Forum on Science Learning and Teaching Volume 10 issue 1 pages: 1 - 13 | 2009

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ERİC
          Enhancing problem solving skills of pre service elementary school teachers through problem based learning
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Presley Arzu ,
          • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR ,
          • ÖZDEMİR MUHAMMET

          Asia Pacific Forum on Science Learning and Teaching Volume 9 issue 2 pages: 1 - 18 | 2008

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Ulakbim
          The effect of creative and critical thinking based laboratoryapplications on academic achievement and science process skills
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR ,
          • ÖZDEMİR MUHAMMET ,
          • Presley Arzu İrfan

          İlköğretim Online Dergisi Volume 6 issue 3 pages: 377 - 389 | 2007

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Ebsco
          İlköğretim Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık ile İlgili Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların 6 7 ve 8 Sınıf Düzeylerine Göre Dağılımı
          • KORAY ÖZLEM ,
          • TATAR NİLGÜN

          Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 1 issue 13 pages: 187 - 198 | 2003

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Ulak bilim
          İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Eğitiminde Sera Etkisi İle İlgili Kavram Yanılgıları
          • BOZKURT ORÇUN ,
          • KORAY ÖZLEM

          Hacettepe Eğitim Dergisi Volume 23 issue 23 pages: 67 - 73 | 2002

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          TR DİZİN
          Prof. Dr. Zeki Aslanın Değerlendirmeleri ile Türkiyede Astronomi Eğitimi
          • Çiv Yeşim Yavuz ,
          • SAKA YAVUZ ,
          • KORAY ÖZLEM

          Cumhuriyet University Volume 11 issue 3 pages: 500 - 511 | 2022

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          TR DİZİN
          Ortaöğretim Öğrencilerinin Geribildirim Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
          • TURAN SEÇİL ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KAHRAMAN EMİNE

          Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Volume 14 issue 34 pages: 215 - 236 | 2021

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          EBSCO
          Ortaöğretim Öğretim Öğrencilerinin Değerlendirme Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Değişkeni Açısından İncelenmesi
          • TURAN SEÇİL ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KAHRAMAN EMİNE

          Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi Volume 14 issue 34 pages: 215 - 236 | 2020

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          TR DİZİN
          Ortaöğretim Öğrencileri İçin Değerlendirme Deneyimi Ölçeğini Uyarlama Çalışması
          • KAHRAMAN EMİNE ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • TURAN SEÇİL ,
          • ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT

          Turkish Studies (Elektronik) Volume 15 issue 1 pages: 283 - 295 | 2020

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ESJI
          Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Bir Yaklaşım: Eleştirel Okumanın Bilimsel Metinlerin Anlaşılmasında Kullanılması
          • ÇETİNKILIÇ SERCAN ,
          • KORAY ÖZLEM

          Anadolu Öğretmen Dergisi Volume 1 issue 1 pages: 57 - 74 | 2017

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ASOS
          Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Mantıksal Düşünme Becerilerinin Cinsiyet ve Seçilen Alan Açısından İncelenmesi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • AZAR ALİ

          Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 16 issue 1 pages: 125 - 136 | 2008

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Endekste taranmıyor
          Bilimsel Süreç Becerilerinin 10 ve 11 Sınıf Kimya Ders Kitapları ve Kimya Ders Müfredatında Temsil Edilme Durumları
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Bahadır Habibe ,
          • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR

          Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 14 issue 1 pages: 59 - 68 | 2007

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ASOS
          Lise Öğrencilerinin Çözünürlük Konusunda Günlük Yaşamla İlgili Olaylarda Gözlenen Kavram Yanılgıları
          • Özlem Koray ,
          • N Akyaz ,
          • Serdar Köksal

          Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 15 issue 1 pages: 241 - 250 | 2007

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Endekste taranmıyor
          Bilimsel süreç becerilerinin 9 sınıf kimya ders kitabı ve kimya müfredatında temsil edilme durumları
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Bahadır Habibe ,
          • Geçgin Fethiye

          Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Volume 2 issue 4 pages: 147 - 156 | 2006

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Endekste taranmıyor
          İlköğretim Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan El Yapımı ve Teknoloji Temelli Materyallerin Yaratıcılık Boyutları Açısından İncelenmesi
          • Tuğba Yanpar ,
          • Özlem Koray ,
          • Ramazan Parmaksız ,
          • Ali Arslan

          Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi Volume 12 issue 4 pages: 129 - 148 | 2006

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          TR DİZİN
          Altı düşünme şapkası ve nitelik sıralama tekniklerinin fen derslerinde uygulanmasına yönelik öğrenci görüşleri
          • KORAY ÖZLEM

          Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi Volume 11 issue 4 pages: 379 - 400 | 2005

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          asos
          İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Genetik Ünitesi Hakkındaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
          • TATAR NİLGÜN ,
          • KORAY ÖZLEM

          Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 13 issue 2 pages: 415 - 426 | 2005

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Ulak bilim
          İlköğretim öğrencilerinin birimler hakkında sahip oldukları kavram yanılgıları kütle ve ağırlık örneği
          • KORAY ÖZLEM ,
          • ÖZDEMİR MUHAMMET ,
          • TATAR NİLGÜN

          İlköğretim Online Dergisi Volume 4 issue 2 pages: 24 - 31 | 2005

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ASOS
          Öğretmen adaylarının öz yeterlik inanç düzeyleri ve problem çözme becerileri üzerine bir araştırma Kastamonu İli Örneği
          • ALTUNÇEKİÇ ALPER ,
          • YAMAN SÜLEYMAN ,
          • KORAY ÖZLEM

          Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 13 issue 1 pages: 93 - 102 | 2005

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ulak bilim
          Fen bilgisi öğretmen adaylarının soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
          • Özlem Koray ,
          • A Altunçekiç ,
          • Süleyman Yaman

          Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 1 issue 17 pages: 38 - 46 | 2005

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Endekste taranmıyor
          Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
          • YAMAN SÜLEYMAN ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • ALTUNÇEKİÇ ALPER

          Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 2 issue 3 pages: 355 - 366 | 2004

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Endekste taranmıyor
          Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenmenin öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeylerine etkisi
          • KORAY ÖZLEM

          Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi Volume 10 issue 4 pages: 580 - 599 | 2004

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          ASOS
          Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim Stratejisi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Bal Şenol

          Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 10 issue 1 pages: 83 - 90 | 2002

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          EBSCO
          İlköğretim 5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Işık ve Işığın Hızı İle İlgili Yanlış Kavramları Ve Bu Kavramları Oluşturma Şekilleri
          • Özlem Koray ,
          • Şenol Bal

          G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 22 issue 1 pages: 1 - 11 | 2002

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          TR DİZİN
          Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Soru Sorma Becerilerinin Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • YAMAN SÜLEYMAN

          Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 10 issue 2 pages: 317 - 325 | 2002

          BM Sürdürebilirlik Etiketleri

          Proceedings
          Özet bildiri
          Fizik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin (Flıpped Classroom) Kullanılmasının Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Performans Düzeyine Etkisi
          • Çakar Veli ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KORAY APDULLAH

          VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 19.6.2019 - 22.6.2019

          Özet bildiri
          Öğretim materyali hazırlamada standartlaştırılmış geribildirim sürecinin kullanılması: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
          • KAHRAMAN EMİNE ,
          • KORAY ÖZLEM

          V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress 2018) | 2.5.2018 - 5.5.2018

          Özet bildiri
          Fen Bilimleri Dersinde (4. Sınıf) Robotik Kodlama Uygulamalarının Akademik Başarı ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi
          • Çakır Serkan ,
          • KORAY APDULLAH ,
          • KORAY ÖZLEM

          10.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

          Özet bildiri
          Öğretmen adaylarının materyal geliştirme sürecinde rubrik kullanılmasına ilişkin görüşleri
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KAHRAMAN EMİNE

          X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

          Özet bildiri
          Geribildirim süreci kullanılarak hazırlanan alternatif değerlendirme araçları: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
          • PEKBAY CANAY ,
          • KORAY ÖZLEM

          IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) | 11.5.2017 - 14.5.2017

          Tam metin bildiri
          Okul Öncesi Sınıflarında Yaratıcı Düşünme Tekniklerinin Uygulanmasıyla İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Kapan Gülsüm

          The 26th International Congress on Educational Sciences | 20.4.2017 - 23.4.2017

          Özet bildiri
          Pre-Service Teachers’ Opinions About The Use Of Rubrics In The Development Of Teaching Materials Based On A Feedback Process
          • KORAY ÖZLEM ,
          • PEKBAY CANAY ,
          • KORAY APDULLAH

          26. International Conference on Education Sciences (ICES), Antalya. | 20.4.2017 - 23.4.2017

          Özet bildiri
          Pre Service Science Teachers Opinions About Using The Rubrics In The Feedback Process
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KORAY APDULLAH

          3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONALAND EXPERIMENTAL SCIENCE AND ENGINEERING(ICCESEN-2016) | 19.10.2016 - 24.10.2016

          Özet bildiri
          Fen Öğretiminde Yaratıcı Zıt Düşünme Tekniğinin Uygulanmasının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Karaca Tülin

          IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 31.5.2016 - 3.6.2016

          Tam metin bildiri
          Fen Öğretiminde Argümantasyon Yönteminin Kullanılmasının Akademik Başarı Bilimsel Süreç ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
          • Aslan Özge Yıldan ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KORAY APDULLAH

          IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 31.5.2016 - 3.6.2016

          Tam metin bildiri
          ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE RUBRİK KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ OKUL ÖNCESİ FEN UYGULAMALARI ÖRNEĞİ
          • KORAY ÖZLEM

          VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 8.5.2016

          Tam metin bildiri
          Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Eğitimi Verilmesi Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • Kızılca Öznur ,
          • ÖREN IŞIL ,
          • KARABAŞ VİLDAN ,
          • SELVİ AYŞENUR

          International Teacher Education Conference 2015 | 2.9.2015 - 4.9.2015

          Tam metin bildiri
          Geleceğin Bilim Eğitimcileri İçin Güncel Bilim Ve Bilim Eğitimi Ii Etkinliği Hakkinda Öğretmen Adaylarinin Görüşlerinin İncelenmesi
          • KORAY APDULLAH ,
          • KORAY ÖZLEM

          International Teacher Education Conference 2015 | 2.9.2015 - 4.9.2015

          Özet bildiri
          Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Materyali Hazırlamada Dönüt Düzeltme Süreci İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • PEKBAY CANAY ,
          • KAYA BENGİSU

          EJER CONGRESS 2015 | 8.6.2015 - 10.6.2015

          Özet bildiri
          Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Tekniklerinin Uygulanmasıyla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
          • KORAY ÖZLEM ,
          • YILDIRIM DİLEK ,
          • şeker Arzu ,
          • KILIÇ BÜŞRA ,
          • KORKMAZ GÜLBEYAZ ,
          • DÜZENLİ GÜLDANE

          EJER CONGRESS 2015 | 8.6.2015 - 10.6.2015

          Tam metin bildiri
          How Effective is Critical Reading in the Understanding of Scientific Texts
          • AKIN F ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • TAVUKÇU K

          INTE-2014 | 25.6.2014 - 27.6.2014

          Tam metin bildiri
          What are the opinions of pre service Science Teachers about the class materials they have prepared
          • KORAY ÖZLEM

          INTE-2014 | 25.6.2014 - 27.6.2014

          Tam metin bildiri
          Challenging Adventure of Science Up to date Science and Science Education for Future Science Educators
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KORAY ABDULLAH ,
          • BİRİNCİ GÜRKAY

          INTE-2014 | 25.6.2014 - 27.6.2013

          Özet bildiri
          Influence Of Science Laboratory Applications Based On Critical Creative Thinking On Preservice Elementary Teachers Self efficacy Perceptions And Attitudes Towards Science
          • Canay Pekbay ,
          • Özlem Koray ,
          • Hamdi Çağlar Göksel ,
          • Abdullah Koray

          The European Conference on Educational Research | 9.9.2013 - 13.9.2013

          Tam metin bildiri
          Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Öğretim Materyalleri Ne Derece Yaratıcı
          • Gürkay Birinci ,
          • Özlem Koray

          The International Conference of New Horizons in Education-2013 (INTE-2013) | 25.6.2013 - 27.6.2013

          Tam metin bildiri
          The Effectiveness of Instruction Based on Interactive Computer Simulatıons on Academic Achievement and Reasoning Ability
          • S Uzunel ,
          • Özlem Koray

          International Educational Technology Conference | 26.4.2010 - 28.4.2010

          Tam metin bildiri
          The Effectiveness of Instructıon Based on Interactive Simulations Supported by Computer on Academic Achievement ın Physics Course Balkan Physics Letters BPL
          • A Gökdemir ,
          • Özlem Koray ,
          • Abdullah Koray ,
          • S Uzunel

          Uluslar arası Fizik Kongresi | 25.8.2008 - 29.8.2008

          Tam metin bildiri
          Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Temelli Fen ve Teknoloji Laboratuarı Uygulamalarının Problem Çözme ve Yaratıcılık Üzerine Etkisi
          • Canay Pekbay ,
          • Hamdi Çağlar Göksel ,
          • Özlem Koray ,
          • aBDULLAH kORAY

          X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 27.6.2012 - 30.6.2012

          Tam metin bildiri
          Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
          • G Gürleyük ,
          • Özlem Koray

          VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | 2.5.2009 - 4.5.2009

          Tam metin bildiri
          İlköğretim 1 Kademe Öğrencilerinin Örnek Olaya Yöntemi Hakkındaki Görüşleri
          • Özlem Koray ,
          • H Arıcan

          VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | 2.5.2009 - 4.5.2009

          Tam metin bildiri
          Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenme Stillerinin İşbirlikçi Grup Atamalarında Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarı Tutum Bilimsel Süreç Becerileri Ve Öğrenmenin Kalıcılık Düzeylerine Etkisi
          • N AZAR ,
          • ÖZLEM KORAY

          VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 27.8.2008 - 29.8.2008

          Tam metin bildiri
          Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinden Ayrılıp Birleştirme II Jıgsaw II Tekniğinin Öğrenme Ürünlerine Etkisi
          • C AYNA ,
          • M AKTAŞ ,
          • ÖZLEM KORAY

          VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 27.8.2008 - 29.8.2008

          Tam metin bildiri
          Genetik Konusunun Ele Alındığı Probleme Dayalı Öğrenmenin Akademik Başarı ve Yaratıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
          • K TAVUKÇU ,
          • ÖZLEM KORAY

          VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi | 27.8.2008 - 29.8.2008

          Tam metin bildiri
          Hizmetiçinde Görevli Öğretmenlerin Yeni Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Nitel Bir Çalışma
          • D Metin ,
          • Özlem Koray

          16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi | 5.9.2007 - 7.9.2007

          Tam metin bildiri
          İlköğretim I Kademe Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma
          • H Pehlivan ,
          • Özlem Koray

          16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi | 5.9.2007 - 7.9.2007

          Tam metin bildiri
          Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri Ve Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
          • H ÇİL ,
          • ÖZLEM KORAY

          15. Eğitim Bilimleri Kongresi | 13.9.2006 - 15.9.2006

          Tam metin bildiri
          Öğretim Materyali Geliştirmede Portfölyo Ve Rubrik Değerlendirmenin Eleştirel Ve Yaratıcı Düşünme Üzerine Etkisi
          • SERDAR KÖKSAL ,
          • ÖZLEM KORAY ,
          • Ö ÖZSOY ,
          • H BAĞÇE

          15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi | 13.9.2006 - 15.9.2006

          Tam metin bildiri
          Bilimsel Süreç Becerilerinin 10 ve 11 Sınıf Kimya Ders Kitapları ve Kimya Ders Müfredatında Temsil Edilme Durumları
          • H Bahadır ,
          • Özlem Koray ,
          • Serdar Köksal

          VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi | 7.9.2006 - 9.9.2006

          Tam metin bildiri
          Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi
          • Serdar Köksal ,
          • Arzu Presley ,
          • Özlem Koray ,
          • Muhammet Özdemir ,
          • Tamer Özsoy

          XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 28.9.2005 - 30.9.2005

          Tam metin bildiri
          Lise öğrencilerinin madde ve özellikleri konusu ile ilgili günlük yaşamdaki olaylarda gözlenen kavram yanılgıları
          • N Akyaz ,
          • Özlem Koray ,
          • Ali azar

          XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 28.9.2005 - 30.9.2005

          Tam metin bildiri
          Yaratıcı düşünme tekniklerinden beyin fırtınası tekniğinin fen derslerinde uygulanmasına yönelik öğrenci görüşleri
          • Özlem Koray ,
          • G Erdoğan

          XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 28.9.2005 - 30.9.2005

          Tam metin bildiri
          Yaratıcı Ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnancı Algısı Ve Akademik Başarı Düzeylerine Etkis
          • ÖZLEM kORAY ,
          • SÜLEYMAN YAMAN ,
          • Alper Altunçekiç

          VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 9.9.2004 - 10.9.2004

          Tam metin bildiri
          Üniversite Öğrencilerinin Genetik Mühendisliği Ve Biyoteknoloji Konularında Sahip Oldukları Bilgi Düzeyleri Ve Bilgi Kaynaklarının Araştırılması
          • O Arslan ,
          • N Keskin ,
          • Ç Özel ,
          • Özlem Koray

          VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 9.9.2004 - 10.9.2004

          Tam metin bildiri
          Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Fen Teknoloji ve Toplum Konusuna Bakış Açılarının İncelenmesi
          • Süleyma Yaman ,
          • Alper Altunçekiç ,
          • Özlem Koray

          VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 9.9.2004 - 10.9.2004

          Tam metin bildiri
          Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan El Yapımı Ve Teknoloji Temelli Materyallerin Yaratıcılık Boyutu Açısından İncelenmesi
          • Tuğba Yanpar ,
          • Özlem Koray

          Marmara Üniversitesi VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | 9.9.2004 - 11.9.2004

          Tam metin bildiri
          Yaratıcı ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Problem Çözme ve Laboratuar Tutum Düzeylerine Etkisi
          • Özlem Koray ,
          • Süleyman Yaman ,
          • Alper Altunçekiç

          XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi | 6.7.2004 - 9.7.2004

          Tam metin bildiri
          Yaratıcı Düşünme Tekniklerinden Altı Düşünme Şapkası ve Nitelik Sıralama Tekniklerinin Fen Derslerinde Uygulanmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
          • KORAY ÖZLEM

          XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi | 6.7.2004 - 9.7.2004

          Tam metin bildiri
          İlköğretim Öğrencilerinin Işık Hakkındaki Yanlış Kavramları Oluşturma Şekilleri Üzerine Bir Araştırma
          • Özlem Koray ,
          • Şenol Bal

          Hacettepe Üniversitesi IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi | 6.10.2000 - 8.10.2000

          Poster
          Sera Etkisi ve Küresel Isınma İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi ve Sonuçların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
          • KORAY ÖZLEM

          VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi | .. - ..

          Projects
          TÜBİTAK PROJESİ | Nationally Supported
          Geleceğin Bilim Eğitimcileri için Güncel Bilim ve Bilim Eğitimi II
          Tamamlandı

          Start 2015 - Finish 2015

          TÜBİTAK PROJESİ | Nationally Supported
          Düşten Gerçeğe
          Tamamlandı

          Start 2014 - Finish 2014

          TÜBİTAK PROJESİ | Nationally Supported
          Geleceğin Bilim Eğitimcileri için Güncel Bilim ve Bilim Eğitimi
          Tamamlandı

          DİĞER | Internationally Supported
          Basit Laboratuar Araçları İle Biyobozunur Polimer Üretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Çevre Bilincini Geliştirmeye Etkisi
          Tamamlandı

          DİĞER | Internationally Supported
          İlköğretim fen bilgisi öğretmenliği anabilim dalı için fizik kimya ve biyoloji laboratuarının kurulması
          Tamamlandı

          TÜBİTAK PROJESİ | Nationally Supported
          Kimyanın Yedi Rengi
          Tamamlandı

          DİĞER | Internationally Supported
          İlköğretim Öğrencilerinin 5 6 7 Sınıflar Işık Ve Işıkla İlgili Kavramları Algılama Şekillerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
          Tamamlandı

          DİĞER | Internationally Supported
          Fen Eğitiminde Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenmenin Öğrenme Ürünlerine Etkisi
          Tamamlandı

          Books
          Bilimsel Kitap

          Bölüm : None
          Fen Bilimleri Öğretimi Sistematik ve Kanıt Odaklı Öğretim
          • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • AÇIKGÜL FIRAT ESRA

          2020, Nobel, Ankara

          Bilimsel Kitap

          Bölüm : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERİBİLDİRİMSÜRECİNDE HAZIRLADIKLARI ÜRÜN DOSYASINA(PORTFOLYO) YÖNELİK ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ
          IPCEDU 2020 E-Kitabı
          • KAHRAMAN EMİNE ,
          • KORAY ÖZLEM

          2020, Pegem Akademi, Ankara

          Bilimsel Kitap

          Bölüm : YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE YARATICI ZIT DÜŞÜNME(CREACT) TEKNİĞİNİN UYGULANMASININ ORTAOKULDÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ
          Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar
          • Hitit Akdeniz Hale ,
          • KORAY ÖZLEM ,
          • KAHRAMAN EMİNE

          2019, Gece Kitaplığı, Ankara

          Bilimsel Kitap

          Bölüm : 21. Değerlendirmede Geribildirim Sürecinin Kullanılması
          Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi
          • KORAY ÖZLEM

          2018, Pegem Akademi, None

          Bilimsel Kitap

          Bölüm : FEN ÖĞRETIMI VE ELEŞTIREL OKURYAZARLIK
          Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
          • KORAY ÖZLEM

          2022, Serüven Publishing, İzmir

          Bilimsel Kitap

          Bölüm : Sanayi, Yenilikçlik ve Altyapı Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
          Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri
          • KORAY ÖZLEM

          2024, Vizetek Yayıncılık, Ankara

          Bilimsel Kitap
          Etkinlik Örnekleriyle ÇEVRE EĞİTİMİ
          • KORAY ÖZLEM

          2019, Eğiten Kitap, None

          Ders Kitabı
          Fen ve Teknoloji Öğretimi
          • KORAY ÖZLEM

          2006, Lisans Yayıncılık, None

          Ders Kitabı
          Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
          • KORAY ÖZLEM

          2014, PEGEM Akademi, None

          Ders Kitabı
          Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
          • KORAY ÖZLEM

          2014, PEGEM Akademi, None

          Theses
          Yüksek Lisans
          Fen eğitiminde eleştirel düşünmeye dayalı öğretimin öğrencilerin fen başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
          MAVİYE ALDIRMAZ

          2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen bilimleri öğretmenlerinin değerlendirmelerine göre revize edilmiş eleştirel okuma etkinliklerinin öğrenme ürünlerine etkisi
          EMİNE ERTEM

          2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Uzaktan eğitimde öğretmen adaylarının geribildirim odaklı materyal hazırlama süreçlerinin incelenmesi
          DAMLA KALEALİ

          2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Sınıf öğretmenlerinin pandemi sürecinde uzaktan ve yüz yüze yürüttükleri fen bilimleri derslerindeki görüşlerinin belirlenmesi
          SEYDANUR KARAAHMETOĞLU

          2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Tasarlanmış Fen Bilimlerine İlişkin Yaratıcılık Değerlendirme Envanterinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
          ADNAN AKYÜZ

          2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen temelli eleştirel okuma etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğretmenler tarafından değerlendirilmesi
          GAMZE YİĞİT

          2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Prof. Dr. Zeki Aslan'ın değerlendirmeleriyle Türkiye'de astronomi eğitimi
          YEŞİM YAVUZ ÇİV

          2021, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen bilimleri öğretmenlerinin pandemi sürecindeki deneyimlerinin ve pandemi sonrası sürece ilişkin önerilerinin belirlenmesi
          SERPİL DELİ

          2021, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Yabancı dil (İngilizce) öğretiminde yaratıcı zıt düşünme (creact) tekniğinin ortaokul düzeyindeki öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
          HALE HİTİT AKDENİZ

          2019, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fizik eğitiminde ters yüz edilmiş sınıf modelinin kullanılmasının öğrenme ürünleri üzerine etkisi
          VELİ ÇAKAR

          2019, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Ortaöğretim öğrencilerinin değerlendirme deneyimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
          SEÇİL TURAN

          2019, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen öğretiminde eleştirel okuma uygulamalarının öğrenme ürünlerine etkisi
          DİDEM BORAN

          2019, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen öğretiminde argümantasyon yönteminin kullanılmasının akademik başarı, bilimsel süreç ve problem çözme becerilerine etkisi
          ÖZGE YILDAN ASLAN

          2018, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen öğretiminde yaratıcı zıt düşünme (YAZID) tekniğinin kullanılmasının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık ve problem çözme becerileri üzerine etkisi
          TÜLİN KARACA

          2017, Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen öğretiminde eleştirel okuma uygulamalarının kullanılmasının akademik performans ve problem çözme becerisi üzerine etkisi
          SERCAN ÇETİNKILIÇ

          2017, Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Eleştirel okuma uygulamalarının kullanıldığı fen öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi
          FERDİ AKIN

          2014, Bülent Ecevit Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen ve teknoloji dersinde (7. sınıf) beyin temelli öğrenme yaklaşımının akademik başarı, derse yönelik tutum ve motivasyon düzeylerine etkisi
          ÖZKAN YILDIRIM

          2010, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen ve Teknoloji dersinde Birleştirme II (Jigsaw II) Yönteminin kullanılmasının ve sosyo-ekonomik düzeyin öğrencilerin akademik başarı, Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutum ve motivasyon düzeylerine etkisi
          CEVAT AYNA

          2009, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen ve teknoloji dersinde öğrenme stillerinin işbirlikçi grup atamalarında kullanılmasının öğrencilerin akademik başarı, tutum, bilimsel süreç becerileri ve öğrenmenin kalıcılık düzeylerine etkisi
          NURİYE AZAR

          2008, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Materyal tasarımı ve geliştirilmesinde proje tabanlı öğrenmenin kullanılmasının öğretmen adaylarının eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
          ESRA BİRİNCİ

          2008, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Sınıf öğretmeni adaylarının çeşitli değişkenler açısından eleştirel düşünme eğilimleri, problem çözme becerileri ve akademik başarı düzeylerinin incelenmesi
          GÜLNUR CANDAN GÜRLEYÜK

          2008, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Çevre eğitiminde küresel ısınmanın öğrenilmesinde proje tabanlı öğrenmenin etkisi
          GÜLÇİN ERDOĞAN

          2007, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen bilgisi dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisi
          KORAY TAVUKCU

          2006, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Yüksek Lisans
          Fen eğitiminde yaratıcı düşünme temelli bilimsel yöntem sürecinin öğrenme ürünlerine etkisi
          GÜLPINAR AKSOY

          2005, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

          Prizes
          TÜRKİYE BİLİMSEL ve TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU
          Uluslararası Yayınları Teşvik Ödülü

          External Experience
          MilLi EĞitim Bakanlığı
          Öğretmen

          Start 1997

          Administrative Duties
          Bölüm Başkanı
          • MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ -
          • MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ -
          • İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ EĞİTİMİ -

          Bölüm Başkan Yardımcısı
          • İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ EĞİTİMİ -

          Anabilim Dalı Başkanı
          • Fen Bilgisi Eğitimi -
          • Fen Bilgisi Eğitimi -
          • Fen Bilgisi Eğitimi -
          • Fen Bilgisi Eğitimi -

          Contact information
          • Telephone . . . . . 3723233870
          • E-mail . . . . . okoray