FULYA ZORLU

Doç. Dr.

FULYA ZORLU

Doç. Dr.

Fen Bilgisi Eğitimi

About

Department
EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ > MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ > Fen Bilgisi Eğitimi

Temel Alanı
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı
  • Temel Eğitim
Akademik Anahtar Kelime
  • Fen Bilgisi Eğitimi
Metrics
- h-index (WOS)
- Total Cited (WOS)
Academic Activity
Education Details
2006 - 2010
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

2010 - 2016
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

Articles
Journals Indexed in Eric
Action Research on Improving Students’ Conceptual Understanding in the “Force and Energy” Unit through Semantic Mapping
  • DİNSEVER AZİZE BETÜL ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

International Journal of Contemporary Educational Research Volume 10 issue 4 pages: 860 - 874 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
“Ses ve Özellikleri” Ünitesinde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkilerinin İncelenmesi
  • KARA ÖMER ,
  • ZORLU FULYA

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 25 issue 4 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Investigation of the Effectiveness of Augmented Reality and Modelling Based Teaching in "Solar System and Eclipses" Unit
  • BABA ASLIHAN ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

IJCER Volume 9 issue 2 pages: 283 - 298 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Optik Konularında Analojik Akıl Yürütmelerinin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi issue 59 pages: 235 - 253 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Investigation of Prospective Science Teachers’ Understandings on Ergastic Substances with the Semantic Mappings
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

International Journal of Psychology and Educational Studies Volume 8 issue 1 pages: 86 - 98 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Scopus
Investigation of The Relationship Between Preservice Science Teachers' 21st Century Skills and Science Learning Self-Efficacy Beliefs with Structural Equation Model
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Journal of Turkish Science Education Volume 18 issue 1 pages: 1 - 16 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
The Investigation of the Effectiveness of Applying Group Investigation Method at Different Intervals in Teaching Science Courses
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

Kuramsal Eğitimbilim Volume 13 issue 2 pages: 397 - 423 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Investigation of the Prospective Science Teachers’ Views on the Problems and Solutions Regarding Science and Technology.
  • ZORLU FULYA

Acta Didactica Napocensia Volume 13 issue 2 pages: 128 - 141 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Google Scholar, ASOS Index, Index Copernicus, Scientific Indexing Services
Çevre Sorunlarında Proje Hazırlamaya Yönelik Fen Bilgisi Eğitimi Yüksek Lisans Öğrencilerinin Görüşlerinin Geliştirilmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 8 issue 2 pages: 333 - 346 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ASOS INDEX, Academia, Google Scholar, IdealOnline, ISAM (İslam Araştırmaları Merkezi), Research Bible, Research Gate, SOBIAD, Scilit, TEI (Türk Eğitim İndeksi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasına Yönelik Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
  • ZORLU FULYA

Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 7 issue 14 pages: 219 - 232 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Investigation of the Effects of a Peer-Led Team Learning Instructional Model (PLTL) in Teaching the Simple Electrical Circuits Subject on the Seven Principles for Good Practice
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

Educational Policy Analysis and Strategic Research Volume 15 issue 3 pages: 249 - 266 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Konusuna Yönelik Kavramları Öğrenmelerinin Geliştirilmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Volume 15 issue 25 pages: 3582 - 3600 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • DİNÇ SÜMEYYE

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi Volume 13 issue 1 pages: 302 - 327 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
EFFECTIVENESS OF APPLYING THE LEARNING TOGETHER METHOD AT DIFFERENT INTERVALS IN TEACHING SCIENCE
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

Acta Didactica Napocensia Volume 12 issue 2 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Eğitim Alanında Solomon Deneysel Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

Kastamonu Eğitim Dergisi Volume 27 issue 4 pages: 1623 - 1636 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
STUDENTS’ OPINIONS ABOUT THE EFFECT OF THE APPLICATION OF LEARNING TOGETHER AND GROUP INVESTIGATION METHODS AT DIFFERENT INTERVALS ON THE FEATURES OF COOPERATIVE LEARNING MODEL
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

Malaysian Online Journal of Educational Sciences Volume 7 issue 2 pages: 10 - 24 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Biçim ve Stillerinin İncelenmesi: İlişkisel Bir Araştırma
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi issue 1 pages: 49 - 78 | 2019

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
Comparison of Science Process Skills with STEM Career Interests of Middle School Students
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

Universal Journal of Educational Research Volume 5 issue 12 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
An Investigation of The Convenience of Cartoon Films In Terms of Developmental Levels of Pre-School Children
  • ZORLU FULYA ,
  • YEŞİLYURT ERHAN ,
  • KORAY ÖZLEM ,
  • GÜNGÖR BAHRİYE ,
  • TOM ELİF

The Online Journal of New Horizons in Education Volume 7 issue 1 pages: 13 - 19 | 2017

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC, NSD, ProQuest, EBSCO A-to-Z
The Investigation of the Book The Education of Little Tree within Context of Instructional Principles
  • ZORLU FULYA ,
  • EKER CEVAT

Universal Journal of Educational Research Volume 4 issue 11 pages: 2516 - 2522 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Türk Eğitim İndeksi, Open Academic Journal İndex, Directory Of Research Journals İndexing, Google Scholar, CiteFactor ve SJournal
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE ÖĞRENME ORTAMINA YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN DÜZEYLERİ VE ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİ
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Route Educational and Social Science Journal Volume 2 issue 1 pages: 103 - 114 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Faktörlerin Incelenmesi
  • SEZEK FATİH ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 17 issue 1 pages: 197 - 217 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Indeks Copernicus, SIS Index, ASOS Index, Google Scholar
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin İlgi Alanlarının Tespiti ve Bu İlgileri Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
  • SEZEK FATİH ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi Volume 3 issue 1 pages: 13 - 24 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE SEVİYE BELİRLEME SINAVI SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • SEZEK FATİH ,
  • AKKUŞ HATİCE

EKEV Akademi Dergisi issue 59 pages: 519 - 532 | 2014

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Arastirmax
SINIF ÖĞRETMENLERİNE VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN CHICKERING VE GAMSON'UN YEDİ İLKESİ
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

Journal Of History School Volume 6 issue 16 pages: 525 - 540 | 2013

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Scopus, Science Direct
Examining Secondary School Students Scientific Process Skills in Terms of Some Variables
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • SEZEK FATİH

Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 106 pages: 1181 - 1189 | 2013

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Scopus, Science Direct
The views of pre service classroom teachers about nature of technology
  • ZORLU YUSUF ,
  • BAYKARA OKTAY ,
  • ZORLU FULYA

Procedia Social and Behavioral Sciences Volume 106 issue 2013 pages: 3121 - 3132 | 2013

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

TR DİZİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Modellemeye Dayalı Etkinlik Ürünlerinin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 40 pages: 51 - 65 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Arastirmax
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları İle Bilimsel Süreç Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • SEZEK FATİH ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi Volume 4 issue 1 pages: 22 - 35 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Türk Eğitim İndeksi Google ScholarACAR IndexDirectory of Research Journals Indexing (DRJI)
Fotosentez Hücresel Solunum ve Sindirim Konularıyla İlgili Üniversiteye Giriş Sınavlarında Çıkan Soruların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
  • SEZEK FATİH ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ Volume 11 issue 2 pages: 445 - 462 | 2016

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

EBSCO, DOAJ, DRJI, TÜRK EĞİTİM İNDEKSİ
Fen Eğitimi Alan Öğrencilerin s, p ve d Orbitallerini Anlama Düzeyleri
  • DOYMUŞ KEMAL ,
  • KOÇ YASEMİN ,
  • AKKUŞ ADEM ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi Volume 5 issue 2 pages: 151 - 163 | 2012

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Proceedings
Tam metin bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Muhakeme Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ERGÜN MELİSA

6. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 15.11.2024 - 16.11.2024

Özet bildiri
Yapay Zeka Konusunda Öğrencilerle Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • KAYMAK AHMET FARUK

VII. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi | 18.10.2024 - 20.10.2024

Özet bildiri
Elektrik Devreleri Ünitesinde 2D Teknoloji Destekli Öğrenme Galerisi Yönteminin Uygulanmasının Etkililiği
  • PARLAK BİRİNCİ MELAHAT ,
  • ZORLU FULYA

EDU Congress | 18.9.2024 - ..

Özet bildiri
Hazır Gıdalar Konusunda Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçları ile Hazırladıkları Kavram Ağlarının İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

10. International Eurasian Educational Research Congress | 8.6.2023 - ..

Özet bildiri
7. Sınıf “Saf Madde ve Karışımlar” Ünitesinde Modeller ve Kavram Ağlarının Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
  • KARABULUT SİBEL ,
  • ZORLU FULYA

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresİ | 18.5.2023 - ..

Özet bildiri
Günlük Hayat ve Fen Bilimleri: Ev Hanımlarının Görüşlerinin İncelenmesi
  • YILMAZ MELİSA ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

IXth International Eurasian Educational Research Congress | 22.6.2022 - ..

Özet bildiri
"Ses ve Özellikleri" Ünitesinde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
  • KARA ÖMER ,
  • ZORLU FULYA

12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi | 19.3.2022 - 20.3.2022

Özet bildiri
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Modellemeye Dayalı Öğretim Etkinliklerine Entegrasyonu: “Güneş Sistemi ve Tutulmalar” Ünitesi
  • BABA ASLIHAN ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu | 17.11.2021 - 19.11.2021

Özet bildiri
Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları Destekli Modellemeye Dayalı Öğretim Yönteminin Uygulanmasının Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
  • BABA ASLIHAN ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi | 30.9.2021 - ..

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Konusunda Hazırladıkları Projelerin İncelenmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

International Pegem Conference on Education (IPCEDU 2020) | 16.9.2020 - 19.9.2020

Özet bildiri
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Bilişsel Becerileri, Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları ve Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

VII. International Eurasian Educational Research Congress | 10.9.2020 - 13.9.2020

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyolojik Çeşitlilik Konusundaki Zihinsel Modellerinin Kavramsal Olarak İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

ANKARA II. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ | 6.3.2020 - 8.3.2020

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ile Fen Öğrenme Özyeterlilikleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

ICHES | 8.11.2019 - 10.11.2019

Özet bildiri
Investigation of Macro-Symbolic-Micro Cycles of Preservice Science Teachers in Monocotyledon-Dicotyledon Plants Subject (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Monokotil-Dikotil Bitkiler Konusunda Makro-Sembolik-Mikro Döngülerinin İncelenmesi)
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

FGMTEK | 12.4.2019 - 14.4.2019

Özet bildiri
Preservice Science Teachers’ Concept Networks Related to Science Concepts in Ergastic Substances (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ergastik Maddeler Konusunda Geçen Fen Kavramları ile İlgili Kavram Ağları)
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

FGMTEK | 12.4.2019 - 14.4.2019

Özet bildiri
4006-TÜBİTAK Bilim Fuarı Projelerinin İncelenmesi (Afyonkarahisar Örneği)
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • YILMAZ FATİH

III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) | 21.3.2019 - 24.3.2019

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Bilgilerinin Kavram Ağlarıyla İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) | 21.3.2019 - 24.3.2019

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesİ
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • DİNÇ SÜMEYYE

II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 28.9.2018 - 30.9.2018

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerine Göre Görüşlerinin İncelenmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 28.9.2018 - 30.9.2018

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamaları Sonrasında Üç Boyutlu Tasarımları: Mantarlar Alemi
  • KAHRAMAN EMİNE ,
  • ZORLU FULYA

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

Özet bildiri
“Suyun Canlılar İçin Önemi” Konusunda Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Modellemeye Dayalı Etkinlik Ürünlerinin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 23.3.2018 - 25.3.2018

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çiçek Diseksiyonu ve Monokotil-Dikotil Bitki Konularındaki Üç Boyutlu Tasarımlarının İncelenmesi
  • KAHRAMAN EMİNE ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 23.3.2018 - 25.3.2018

Özet bildiri
Akran Liderliğinde Takım Öğrenme Yönteminin Uygulanmasının İyi Bir Eğitim için Yedi İlkeye Göre İncelenmesi
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 23.3.2018 - 25.3.2018

Özet bildiri
SCIENCE PRESERVICE TEACHERS’ ACTIVITY PRODUCTS BASED ON MODELING IN DIRECT CURRENT AND CIRCUITS: CONCEPTUAL ANALYSIS
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • AKSOY GÖKHAN

4th International Conference on Social Sciences Education Research | 8.9.2017 - 10.9.2017

Özet bildiri
COMPARISON OF SCIENCE PROCESS SKILLS WITH STEM CAREER INTERESTS OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

4th International Conference on Social Sciences Education Research | 8.9.2017 - 10.9.2017

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Üstbiliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

IV. International Eurasian Educational Research Congres | 11.5.2017 - 14.5.2017

Özet bildiri
Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Aynı Gruba Farklı Zamanlarda Uygulanmasının Etkililiği: Öğretmen Görüşleri
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

IV. th International Eurasian Educational Research Congress | 11.5.2017 - 14.5.2017

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Değişim Konusunu Anlama Düzeyleri
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi | 27.4.2017 - 29.4.2017

Özet bildiri
Eğitim Alanında Solomon Araştırma Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
  • ZORLU FULYA

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ | 27.4.2017 - 29.4.2017

Özet bildiri
Fotosentez Hücresel Solunum ve Sindirim Konularıyla İlgili Üniversiteye Giriş Sınavlarında Çıkan Soruların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • SEZEK FATİH ,
  • ZORLU FULYA

III. Uluslar Arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi | 31.5.2016 - 3.6.2016

Özet bildiri
Akran Liderliğinde Takım Öğrenme Yönteminin Basit Elektirk Devresi Konusunda Uygulanmasının Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
  • ZORLU FULYA ,
  • PARMAKSIZ RAMAZAN ŞÜKRÜ

XVIII. Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Traning for Tomorrow | 30.5.2016 - 2.6.2016

Özet bildiri
6. SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN MADDEVE ISI ÜNİTESİNİN EISNER'IN EĞİTSEL ELEŞTİRİ MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
  • PARMAKSIZ RAMAZAN ŞÜKRÜ ,
  • ZORLU FULYA ,
  • İNCİRCİ AYHAN

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 8.5.2016

Özet bildiri
10. SINIF İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM GİRDİ SÜREÇ VE ÜRÜN BOYUTLARININ STUFFLEBEAM CIPP MODELİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ
  • PARMAKSIZ RAMAZAN ŞÜKRÜ ,
  • İNCİRCİ AYHAN ,
  • ZORLU FULYA

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 5.5.2016 - 8.5.2016

Özet bildiri
Çizgi Filmlerin Okul Öncesi Çocuklarının Gelişim Düzeyine Uygunluğunun İncelenmesi
  • YEŞİLYURT ERHAN ,
  • ZORLU FULYA ,
  • KORAY ÖZLEM ,
  • BAHRİYE GÜNGÖR ,
  • TOM ELİF ,
  • ESRA KİNO ,
  • GÜLHAN KILIÇARSLAN ,
  • HAVER HIZARCI

International Conference on New Horizons in Education 2015 | 10.6.2015 - 12.6.2015

Özet bildiri
Öğretim İlkelerine Göre Küçük Ağacın Eğitimi Adlı Kitabın İncelenmesi
  • EKER CEVAT ,
  • ZORLU FULYA

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 28.5.2015 - 31.5.2015

Özet bildiri
Türkiye ve İtalya Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması
  • PARMAKSIZ RAMAZAN ŞÜKRÜ ,
  • ZORLU FULYA

6th International Congress on New Trends in Education | 24.4.2015 - 26.4.2015

Özet bildiri
Türkiye ve Estonya Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması
  • PARMAKSIZ RAMAZAN ŞÜKRÜ ,
  • ZORLU FULYA

6th International Congress on New Trends in Education | 24.4.2015 - 26.4.2015

Özet bildiri
Plake ve Impara'nın Sınıfta Değerlendirmeye Yönelik Yedi Standardına Göre Öğretmen Adaylarının Görüşleri
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

I. EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 24.4.2014 - 26.4.2014

Özet bildiri
Examining secondary school students’ scientific process skills in terms of some variables
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • SEZEK FATİH

International Conference on New Horizons in Education 2013 | 25.6.2013 - 27.6.2013

Özet bildiri
The views of pre-service classroom teachers about nature of technology
  • ZORLU YUSUF ,
  • BAYKARA OKTAY ,
  • ZORLU FULYA

International Conference on New Horizons in Education 2013 | 25.6.2013 - 27.6.2013

Özet bildiri
The effect of cooperative learning methods in teaching chemistry topics at secondary school level
  • DOYMUŞ KEMAL ,
  • DİKEL SAMİH ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education | 15.7.2012 - 20.7.2012

Özet bildiri
The Effects of Group Investigation and Learning Together Techniques Applied in Teaching of Force and Motion Subjects on Students Academic Achievements
  • OKUR AKÇAY NİLÜFER ,
  • DOYMUŞ KEMAL ,
  • OKUMUŞ SEDA ,
  • KARADENİZ YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

4th World Conference on Educational Science | 2.2.2012 - 5.2.2012

Özet bildiri
Fen ve Teknoloji Dersinin Laboratuvar Öğretiminde İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi
  • AKSOY GÖKHAN ,
  • DOYMUŞ KEMAL ,
  • OKUR AKÇAY NİLÜFER ,
  • ZORLU FULYA

II.INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 27.4.2011 - 29.4.2011

Özet bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanlarının Belirlenmesi ve Bilimsel Süreç Becerileri ile Karşılaştırılması
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • SEZEK FATİH

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi | 16.4.2015 - 19.4.2015

Özet bildiri
4+4+4 Eğitim Sisteminde Ortaokul Fen Bilimleri Dersinin Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | 4.9.2014 - 6.4.2014

Özet bildiri
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin İlgi Alanlarının Öğretmenlik Mesleğine Göre İncelenmesi ve Bilimsel Süreç Becerileriyle Karşılaştırılması
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • SEZEK FATİH

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı | 4.9.2014 - 6.9.2014

Özet bildiri
Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Konuları Anlamalarına Jigsaw ve Grup Araştırması Yöntemlerinin Etkileri
  • DİKEL SAMİH ,
  • KOÇ YASEMİN ,
  • OKUMUŞ SEDA ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ŞİMŞEK ÜMİT ,
  • DOYMUŞ KEMAL

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu | 24.5.2012 - 26.5.2012

Özet bildiri
Kimya derslerinin işlenişinde işbirlikli okuma yazma sunma uygulama yöntemin uygulaması
  • ŞİMŞEK ÜMİT ,
  • OKUMUŞ SEDA ,
  • ZORLU FULYA ,
  • OKUR AKÇAY NİLÜFER ,
  • AKKUŞ ADEM ,
  • DOYMUŞ KEMAL

II. Kimya Eğitimi Kongresi | 5.7.2011 - 8.7.2011

Özet bildiri
Kimya Derslerinin İşlenişinde İşbirlikli Modelinin Jigsaw Öğrenme Yönteminin Uygulaması
  • OKUMUŞ SEDA ,
  • ZORLU FULYA ,
  • OKUR AKÇAY NİLÜFER ,
  • AKKUŞ ADEM ,
  • DİKEL SAMİH ,
  • DOYMUŞ KEMAL

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi | 5.7.2011 - 8.7.2011

Projects
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarının ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimi Üzerine Etkilerinin Araştırılması
Tamamlandı

Start 2013 - Finish 2016

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ile Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Tamamlandı

Start 2019 - Finish 2020

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
Fen ve Teknoloji Dersinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uygulamasının Öğrencilerin Akademik Başarılarının ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimi Üzerine Etkilerinin Araştırılması
Tamamlandı

Start 2013 - Finish 2016

Books
Bilimsel Kitap

Bölüm : Günlük Hayat ve Fen Bilimleri: Ev Hanımlarının Görüşlerinin İncelenmesi
Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar
  • YILMAZ MELİSA ,
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

2022, Anı Yayıncılık, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : Fen bilgisi öğretmen adaylarının ‘‘sürtünmeli ve sürtünmesiz yüzeylerde hareket’’ konusunda modellemeye dayalı etkinlik ürünleri
Değişen Dünyada Eğitim
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

2018, Pegem Akademi, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Çevre Projelerinin İncelenmesi
IPCEDU 2020 E-Kitabı
  • ZORLU FULYA ,
  • ZORLU YUSUF

2020, PEGEM AKADEMİ, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : INVESTIGATION OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ UNDERSTANDING REGARDING STATIC AND KINETIC FRICTION FORCES
Research & Reviews in Educational Sciences
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

2022, Gecekitaplığı, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Modellemeye Dayalı Öğretim Etkinliklerine Entegrasyonu: “Güneş Sistemi ve Tutulmalar” Ünitesi
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VII
  • BABA ASLIHAN ,
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

2023, Akademisyen Kitabevi, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : WEB 2.0 Araçları Ve Kavram Ağları: Hazır Gıda Teknolojileri Örneği
Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

2023, Anı Yayıncılık, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : “SAF MADDE VE KARIŞIMLAR” ÜNITESINDE MODELLER VE KAVRAM AĞLARI ILE ÖĞRENCILERIN BAŞARILARINI GELIŞTIRME
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler
  • KARABULUT SİBEL ,
  • ZORLU FULYA

2023, Serüven Yayınevi, Ankara

Bilimsel Kitap

Bölüm : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanarak Hazırladıkları Kavram Ağlarının Geliştirilmesi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VI
  • ZORLU YUSUF ,
  • ZORLU FULYA

2024, Akademisyen Yayınevi, ANKARA

Bilimsel Kitap

Bölüm : Ortaokul Öğrencilerinin Hazırladıkları Kavram Ağlarının Geliştirilmesi
Fen Bilgisi Eğitimi
  • KARABULUT SİBEL ,
  • ZORLU FULYA

2024, YAZ Yayınları, AFYONKARAHİSAR

Editörlük
Uluslararası - Kitap
Fen Bilgisi Eğitimi
ZORLU FULYA
Editör - None

2024

Theses
Yüksek Lisans
"Elektrik Devreleri" ünitesinde 2D teknoloji destekli öğrenme galerisi yönteminin uygulanmasının etkililiği
MELAHAT PARLAK BİRİNCİ

2025, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Yüksek Lisans
Bilimsel muhakeme becerileri ile ilgili ulusal lisansüstü tezlerin tematik içerik analizi
MELİSA YILMAZ

2024, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Yüksek Lisans
"Saf Madde ve Karışımlar" Ünitesinde Modeller ve Kavram Ağları ile Öğrencilerin Başarılarını ve Kavramsal Anlayışlarını Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması.
SİBEL KARABULUT

2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Yüksek Lisans
"Kuvvet ve Enerji" ünitesinde öğrencilerin kavramsal anlayışlarının kavram ağı yoluyla geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması
AZİZE BETÜL DİNSEVER

2023, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Yüksek Lisans
"HÜCRE VE BÖLÜNMELER" ÜNİTESİNDE ÖĞRENME GALERİSİ YÖNTEMİNİN UYGULANMASININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE 21. YÜZYIL BECERİLERİNE ETKİSİ
ALİ BAŞAY

2023, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Yüksek Lisans
6.sınıf güneş sistemi ve tutulmalar ünitesinde modellemeye dayalı öğretim yönteminin ve artırılmış gerçekliğin uygulanmasının öğrencilerin başarılarına, 21.yüzyıl becerilerine ve artırılmış gerçeklilik tutumlarına etkisinin incelenmesi
ASLIHAN BABA

2022, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Yüksek Lisans
6. sınıf "Ses ve Özellikleri" ünitesinde işbirlikli öğrenme modelinin uzaktan eğitim ortamlarında uygulanmasının etkileri
ÖMER KARA

2022, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Prizes
TÜBİTAK
Yurt İçi Doktora Bursu

TÜBİTAK
Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü

Administrative Duties
Contact information
  • Telephone . . . . . 3233870
  • E-mail . . . . . fulya.zorlu