EMİNE KAHRAMAN

Dr. Öğr. Üyesi

EMİNE KAHRAMAN

Dr. Öğr. Üyesi

Fen Bilgisi Eğitimi

About

Department
EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ > MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ > Fen Bilgisi Eğitimi

Temel Alanı
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Akademik Anahtar Kelime
  • Fen Bilgisi Eğitimi
Metrics
0 h-index (WOS)
0 Total Cited (WOS)
Academic Activity
Education Details
2021 - Devam Ediyor
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ | ÇOCUK GELİŞİMİ

2007 - 2011
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

EĞİTİM FAKÜLTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

2007 - 2011
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

EĞİTİM FAKÜLTESİ | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ

2011 - 2013
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans-Tezli

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

2021 - Devam Ediyor
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ

2015 - 2021
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

2021 - Devam Ediyor
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ

Articles
Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Development of the Feedback Experience Scale for High School Students
  • KORAY ÖZLEM ,
  • TURAN SEÇİL ,
  • ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT ,
  • KAHRAMAN EMİNE

Bartın University Journal of Faculty of Education Volume 13 issue 2 pages: 261 - 273 | 2024

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
An Analysis on the Effect of Design-Based STEM Activity Development Process on Prospective Maths Teachers’ Problem-Solving Skills and Scientific Creativity
  • PEKBAY CANAY ,
  • KAHRAMAN EMİNE

ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION Volume 26 issue 4 pages: 84 - 110 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ERIC
Bibliometric and content analysis of meta-analysis studies in STEM education
  • KAHRAMAN EMİNE

International Journal of Modern Education Studies Volume 7 issue 2 pages: 511 - 544 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Investigation of the 7th and 8th Grade Science Curriculum Outcomes and Textbook Activities in terms of Scientific Creativity
  • KAHRAMAN EMİNE

Journal of Educational Studies and Multidisciplinary Approaches (JESMA) Volume 3 issue 2 pages: 280 - 302 | 2023

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

WOS.ESCI
Analysis of Pre-Service Science Teachers' Development Processes of 3D Designs and Design Products
  • Kahraman, E ,
  • Maras, M
  • INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION Volume 5 pages: 296 - 320 | 2022

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    Journals Indexed in Eric
    Experiences of Science Teachers during the Pandemic-Based Distance Learning Process and Their Recommendations about the Post-Pandemic Process
    • DELİ Serpil ,
    • KORAY ÖZLEM ,
    • KAHRAMAN EMİNE

    Journal of Education in Science Environment and Health Volume 8 issue 2 pages: 144 - 167 | 2022

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    Journals Indexed in Eric
    The effect of STEM activities on the scientific creativity of middle school students
    • Doğan ALEV ,
    • KAHRAMAN EMİNE

    International Journal of Curriculum and Instruction Volume 13 issue 2 pages: 1241 - 1266 | 2021

    BM Sürdürebilirlik Etiketleri

    WOS.ESCI
    The Use of Standardized Feedback for Teaching Material Preparation: The Opinions of Preservice Science Teachers
    • Kahraman, E ,
    • Koray, O
    • EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH pages: 83 - 102 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Journals Indexed in Eric
      Examination of prospective science teachers’ achievement on basic geography topics and effectiveness of poster-based teaching for learning these topics
      • Doğan ALEV ,
      • Sarıkaya Mustafa ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      International Journal of Curriculum and Instruction Volume 12 issue 2 pages: 245 - 262 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Journals Indexed in Eric
      Pre-Service Preschool Teachers’ Opinions About The Formative Assessment
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Turkish Online Journal of Educational Technology Volume 18 issue 1 pages: 77 - 87 | 2019

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Çocuklar İçin Felsefe ile İlgili Akademik Yayınların Bibliyometrik Haritalama Analizi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • AĞAYA AYŞIL ,
      • AKGÜL SAVAŞ

      Ege Eğitim Dergisi Volume 25 issue 2 pages: 133 - 150 | 2024

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Merkezi Sınavlardaki Çevre Eğitimi Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
      • KOÇ ADEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 20 issue 1 pages: 199 - 227 | 2023

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Eleştirel Okuma Temelli Sosyobilimsel Etkinlik Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Eleştirel Okuma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • BOZKURT ORÇUN

      Gazi Egitim Faukeltesi Dergisi Volume 43 issue 3 pages: 1387 - 1424 | 2023

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Ortaöğretim Öğrencilerinin Geribildirim Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesi
      • TURAN SEÇİL ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Volume 25 pages: 290 - 312 | 2021

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Ortaöğretim Öğrencilerinin Değerlendirme Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Düzeyi Açısından İncelenmesi
      • TURAN SEÇİL ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Mediterranean Journal of Educational Research Volume 14 issue 34 pages: 215 - 236 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Index Copernicus
      STEM uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algılarına etkisinin incelenmesi
      • Doğan ALEV ,
      • Aydın Ebru ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ Volume 5 issue 2 pages: 123 - 144 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      STEM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Doğan ALEV

      Anadolu Öğretmen Dergisi Volume 4 issue 1 pages: 1 - 20 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      Ortaöğretim Öğrencileri İçin Değerlendirme Deneyimi Ölçeğini Uyarlama Çalışması
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • TURAN SEÇİL ,
      • ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT

      Turkish Studies (Elektronik) Volume 15 issue 1 pages: 283 - 295 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      TR DİZİN
      STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÇETİN ALEV

      Turkish Studies - Educational Sciences Volume 15 issue 4 pages: 2691 - 2708 | 2020

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • BAYKAN ÖZNUR ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume 4 issue 1 pages: 147 - 157 | 2015

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • BAYKAN ÖZNUR ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      Journal of Research in Education and Teaching Volume 4 issue 3 pages: 273 - 282 | 2015

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      Fen ve Teknoloji dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÜLGER EDA ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume 3 issue 3 pages: 271 - 282 | 2014

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume 2 issue 4 pages: 84 - 91 | 2013

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      7. sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • DEMİRYÜREK ŞEBNEM ,
      • Altıntaş Sabri Uğur ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume 2 issue 3 pages: 304 - 312 | 2013

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      SIS
      6. ve 7. sınıf ‘Vücudumuzda Sistemler’ ünitesi anahtar kavramlarının Milli Eğitim Bakanlığı Fen Bilgisi kitabı analizi
      • ÖZTÜRK MERAL ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume 1 pages: 20 - 39 | 2012

      BM Sürdürebilirlik Etiketleri

      Proceedings
      Özet bildiri
      STEM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Bitkilerin Enerjisi “Biyokütle”
      • ERKAN Şule ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi [KEAK] | 24.10.2024 - ..

      Özet bildiri
      Üstün Zekâlı Öğrenciler için Tasarlanmış Fen Bilimlerine İlişkin Yaratıcılık Değerlendirme Envanterinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
      • AKYÜZ ADNAN ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KÖKSAL MUSTAFA SERDAR ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 8.6.2023 - ..

      Özet bildiri
      Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Projesi Yazma Sürecinde Edindikleri Deneyimlerin Belirlenmesi: 2209-A Örneği
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM

      10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS | 8.6.2023 - 11.6.2023

      Özet bildiri
      Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Maddenin Tanecikli Yapısı Öğretim Materyali
      • ŞİMŞEK ALİ CAN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • GÖKBULUT BAYRAM

      8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021) | 17.11.2021 - 19.11.2021

      Tam metin bildiri
      LGS Fen Bilimleri Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
      • KOÇ ADEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education | 30.9.2021 - 3.10.2021

      Tam metin bildiri
      Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Ünite Ölçme Ve Değerlendirme Çalışmalarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Edilmesi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KOÇ ADEM

      3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education | 30.9.2021 - 3.10.2021

      Özet bildiri
      Eleştirel Temelli Sosyobilimsel Metinlerin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
      • YİĞİT GAMZE ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      VIIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE | 7.7.2021 - 10.7.2021

      Özet bildiri
      Uzaktan Eğitim Geribildirim Odaklı Materyal Hazırlama Sürecini Geçiren Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Materyallerin Yapısal Özelliklerine Göre Değerlendirilmesi
      • KALEALİ DAMLA ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      VIIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE | 7.7.2021 - 10.7.2021

      Özet bildiri
      FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA PANDEMİ SÜRECİNDE VE SONRASINDA KARŞILAŞILAN ÖĞRETİMSEL PROBLEMLERİN BELİRLENMESİ: ŞIRNAK İLİ ÖRNEĞİ
      • DELİ SERPİL ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      5th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES | 8.1.2021 - 9.1.2021

      Özet bildiri
      Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geribildirim Sürecinde Hazırladıkları Ürün Dosyasına (portfolyo) Yönelik Görüşleri
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM

      Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2020) | 16.9.2020 - 19.9.2020

      Özet bildiri
      Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
      • Erdoğan Sena ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2020) | 16.9.2020 - 19.9.2020

      Tam metin bildiri
      Pre-Service Science Teachers Experience with 3d Digital Design Technology
      • ÇETİN ALEV ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      GLOBETSonline: International Conferenceon Education, Technology and Science | 5.6.2020 - 6.6.2020

      Özet bildiri
      İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Geliştirilen Tasarım Temelli STEM Etkinlikleri: Uygulama Süreci ve Problem Çözme Becerisi
      • PEKBAY CANAY ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      VI. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) | 19.6.2019 - 22.6.2019

      Özet bildiri
      Yabancı Dil Öğreniminde Yaratıcı Zıt Düşnme (Creact) Tekniğinin Uygulanmasının, Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi
      • AKDENİZ HALE HİTİT ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ | 26.4.2019 - 27.4.2019

      Özet bildiri
      Bilimsel Metinlerin Anlaşılmasında Eleştirel Okuma Uygulamalarının Kullanılmasının Öğrenme Ürünleri Üzerine Etkisi
      • BORAN DİDEM ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ | 26.4.2019 - 27.4.2019

      Özet bildiri
      Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Materyal ve Etkinliklerinin Hazırlanması ve Uygulanması Süreçleri Hakkındaki Görüşleri
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM

      INTERNATIONAL CONGRESS on GIFTED and TALENTED EDUCATION | 1.11.2018 - 3.11.2018

      Özet bildiri
      Öğretim materyali hazırlamada standartlaştırılmış geribildirim sürecinin kullanılması: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM

      V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress 2018) | 2.5.2018 - 5.5.2018

      Özet bildiri
      Öğretmen adaylarının materyal geliştirme sürecinde rubrik kullanılmasına ilişkin görüşleri
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

      Özet bildiri
      Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamaları Sonrasında Üç Boyutlu Tasarımları: Mantarlar Alemi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ZORLU FULYA

      X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

      Özet bildiri
      Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamaları Kapsamında Üç Boyutlu Tasarımları ve Görüşleri: DNA Modeli Örneği
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • MARAŞ MELTEM

      X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi | 27.4.2018 - 30.4.2018

      Özet bildiri
      Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çiçek Diseksiyonu ve Monokotil-Dikotil Bitki Konularındaki Üç Boyutlu Tasarımlarının İncelenmesi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ZORLU FULYA ,
      • ZORLU YUSUF

      International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) | 23.3.2018 - 25.3.2018

      Tam metin bildiri
      Bilimsel Süreç Becerileri Ve Yaşam Becerilerinin Ortaokul Fiziksel Olaylar Konu Alanında Yansıma Durumları
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN

      The 26th International Congress on Educational Sciences | 20.4.2017 - 23.4.2017

      Özet bildiri
      Fen Bilgisi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • BAYKAN ÖZNUR ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      6th International Congress on New Trends in Education | 24.4.2015 - 26.4.2015

      Özet bildiri
      Öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi, kaynaştırma öğretmeni ve kaynaştırma öğrencilerine ilişkin metaforik algıları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • BAYKAN ÖZNUR ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      3rd World Conferenceon Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2014 | 6.11.2014 - 8.11.2014

      Özet bildiri
      Fen ve Teknoloji Dersi ‘Maddenin Tanecikli Yapısı’ ünitesi kavramları üzerine öğrencilerin geliştirdikleri metaforlar
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÜLGER EDA ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications | 24.4.2014 - 26.4.2014

      Tam metin bildiri
      ‘FEN BİLGİSİ’ DERSİ VE ‘FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ’ KAVRAMLARI ÜZERİNEFEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLAR
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÜLGER EDA ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi | 6.6.2013 - 9.6.2013

      Özet bildiri
      Teknoloji entegrasyonunda öğrencilerin çoklu zeka alanları, fen tutumları, akademik başarıları ve hatırlama düzeyleri
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • Altıntaş Sabri Uğur

      4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 25.4.2013 - 27.4.2013

      Özet bildiri
      6. ve 7. sınıf ‘Vücudumuzda Sistemler’ ünitesi anahtar kavramlarının Milli Eğitim Bakanlığı Fen Bilgisi kitabı analizi
      • ÖZTÜRK MERAL ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 25.4.2013 - 27.4.2013

      Özet bildiri
      7.Sınıf Fen Bilgisi dersinde ‘Güneş Sistemi Ve Ötesi’ ünitesinde kullanılan kavramların metinlerde kullanılma sıklıkları
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • ŞEBNEM DEMİRYÜREK ,
      • Altıntaş Sabri Uğur ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      4 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS | 25.4.2013 - 27.4.2013

      Özet bildiri
      Akademisyenlerin öğrencilere karşı etik sorumluluklarını yerine getirme düzeylerinin değerlendirilmesi
      • KALE SÜLEYMAN ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ATEŞ ÖZLEM

      3 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 26.4.2012 - 28.4.2012

      Özet bildiri
      Bilimsel araştırmaların ve yayınların etik açıdan değerlendirilmesi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KALE SÜLEYMAN ,
      • ATEŞ ÖZLEM

      3 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 26.4.2012 - 28.4.2012

      Özet bildiri
      Öğretimde eğitsel bir araç olarak kullanılan gazetelerin ders kazanımlarını destekleme düzeyi: İlköğretim Fen Bilgisi 6. ve 7. sınıf ‘Vücudumuzda Sistemler’ konusu örneği
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      3 TH INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS | 26.4.2012 - 28.4.2012

      Özet bildiri
      ÜSTÜN YETENEK VE ÇALIŞAN BELLEK İLE İLGİLİ BİLİMSEL YAYINLARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • AĞAYA AYŞIL

      VIII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (ÜYEK 2023) | 2.11.2023 - 4.11.2023

      Özet bildiri
      Çevre Okuryazarlığı Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
      • KOÇ ADEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı | 2.7.2022 - 3.7.2022

      Tam metin bildiri
      Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bilimsel Muhakeme Becerilerine Göre Analizi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KOÇ ADEM

      II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı | 2.7.2022 - 3.7.2022

      Özet bildiri
      Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Covıd-19 Pandemisi Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
      • KALEALİ DAMLA ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      I. Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Öğrenci Kongresi | 13.5.2022 - 14.5.2022

      Özet bildiri
      STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerine Etkisi
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÇETİN ALEV

      I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı | 4.7.2020 - 5.7.2020

      Özet bildiri
      STEM Etkinlik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Algılarına Etkisi
      • ALTINTAŞ EBRU ,
      • ÇETİN ALEV ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı | 4.7.2020 - 5.7.2020

      Özet bildiri
      Güneş sadece ısıtmaz
      • ALTINTAŞ GÜLŞEN ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      I. Başöğretmen Eğitimde İyi Örnekler Konferansı | 14.5.2010 - 15.5.2010

      Projects
      Avrupa Birliği | Internationally Supported
      Bütünleştirici Eğitimin Geliştirilmesi Projesi (BEGEP)
      Tamamlandı

      Start 2019 - Finish 2023

      TÜBİTAK PROJESİ | Nationally Supported
      Stem Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Bitkilerin Enerjisi ?Biyokütle?
      Tamamlandı

      Start 2022 - Finish 2024

      Books
      Bilimsel Kitap

      Bölüm : FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE VE SONRASINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
      EĞİTİM & BİLİM 2022-III
      • KALEALİ DAMLA ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      2022, Efe Akademik Yayıncılık, İSTANBUL

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA GERİBİLDİRİM SÜRECİ
      Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
      • KAHRAMAN EMİNE

      2022, Serüven Yayınevi, İZMİR

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : Tasarım Temelli Stem Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Bilgi Düzeyine Etkisinin İncelenmesi
      Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • ÇETİN ALEV

      2022, Akademisyen Kitabevi, Ankara

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERİBİLDİRİMSÜRECİNDE HAZIRLADIKLARI ÜRÜN DOSYASINA(PORTFOLYO) YÖNELİK ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ
      IPCEDU 2020 E-Kitabı
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • KORAY ÖZLEM

      2020, Pegem Akademi, Ankara

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE YARATICI ZIT DÜŞÜNME(CREACT) TEKNİĞİNİN UYGULANMASININ ORTAOKULDÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ
      Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar
      • Hitit Akdeniz Hale ,
      • KORAY ÖZLEM ,
      • KAHRAMAN EMİNE

      2019, Gece Kitaplığı, Ankara

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları: Maddenin Tanecikli Yapısı Öğretim Materyali
      Pedagojiden Uygulamaya Yansımalar TEKNOLOJİNİN ÖĞRETİM ORTAMLARINDA KULLANIMI
      • ŞİMŞEK Ali Can ,
      • KAHRAMAN EMİNE ,
      • GÖKBULUT BAYRAM

      2022, PEGEM AKADEMİ, Ankara

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : Fen Eğitiminde Eleştirel Okuma Uygulamaları
      FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ VI
      • KAHRAMAN EMİNE

      2023, Akademisyen Kitabevi, Ankara

      Bilimsel Kitap

      Bölüm : Özel Yetenekli Olan Öğrencilerde Türkçe Dersi
      ÖZEL EĞİTİME GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
      • KAHRAMAN EMİNE

      2023, Vize Akademik, Ankara

      Prizes
      CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
      Takdir Belgesi

      CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
      Teşekkür Belgesi

      Administrative Duties
      Contact information
      • Telephone . . . . .
      • E-mail . . . . . eminekahraman