AYŞEMİNE DİNÇER GÜL

Ar. Gör.

AYŞEMİNE DİNÇER GÜL

Ar. Gör.

Eğitim Programları ve Öğretim

About

Department
EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ > EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ > Eğitim Programları ve Öğretim

Temel Alanı
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı
  • Eğitim Bilimleri
Akademik Anahtar Kelime
  • Eğitim Programları ve Öğretim
Metrics
- h-index (WOS)
- Total Cited (WOS)
Academic Activity
Education Details
2008 - 2012
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Lisans-Anadal

EĞİTİM FAKÜLTESİ | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ

2013 - 2016
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans-Tezli

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

2016 - 2023
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Doktora

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

Articles
SSCI
Children’s University: How Does It Make a Difference?
  • ARAL NERİMAN ,
  • KARTAL METİN ,
  • GÜLLEROĞLU HAMİDE DENİZ ,
  • ASLAN BERNA ,
  • ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE ,
  • AYDOS SEBAHAT ,
  • KADAN GÜL ,
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

SAGE Open Volume 12 issue 1 pages: 1 - 14 | 2022

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

SSCI
Evaluation of the 2018 Turkish Curriculum
  • HAMSİ MERYEM ,
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • DOĞAN GÜLDENOĞLU BİLGE NUR ,
  • BABADOĞAN MUSTAFA CEM

Education and Science Volume 46 issue 207 pages: 403 - 437 | 2021

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Journals Indexed in Eric
"What concerns pre-service teachers the most?" A quantitative research for concurrent and consecutive teacher training models.
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • BIKMAZ FATMA

Teachers and Curriculum Volume 20 pages: 63 - 72 | 2020

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Science Direct
Evaluation of Preschool Education Programme According to the Views of Prospective Teachers A case of Ankara University
  • DİNÇER AYŞEMİNE ,
  • YAVUZ HATİCE ÇİĞDEM

Procedia-Social and behavioral sciences Volume 152 pages: 100 - 104 | 2014

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

ULAKBİM
İlköğretim 1 Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen ve Öğrenci Kitaplarının Değerlendirilmesi
  • GÖZÜTOK FATMA DİLEK ,
  • ULUBEY ÖZGÜR ,
  • YILMAZ GÜLBAHAR ,
  • HAMSİ MERYEM ,
  • DİNÇER AYŞEMİNE

ilköğretim online Volume 14 issue 4 pages: 1159 - 1178 | 2015

BM Sürdürebilirlik Etiketleri

Proceedings
Özet bildiri
Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Model Önerisi
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • BIKMAZ FATMA

2023 International Education Congress | 20.9.2023 - ..

Özet bildiri
Evaluation of the 2018 Elementary National Curriculum for Turkish
  • DOĞAN GÜLDENOĞLU BİLGE NUR ,
  • HAMSİ MERYEM ,
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • BABADOĞAN MUSTAFA CEM

7th International Congress on Curriculum and Instruction | 9.10.2019 - ..

Özet bildiri
Evaluation of Philosophy for Children Programs: Köseli Secondary School and Ankara Philosophers’ Association Examples
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • GÖZÜTOK FATMA DİLEK

7th International Congress on Curriculum and Instruction | 9.10.2019 - ..

Özet bildiri
Evaluation of Clinical Supervision Model Education to Cooperating Teachers: Ankara Atatürk High School Case
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • BIKMAZ FATMA

7th International Congress on Curriculum and Instruction | 9.10.2019 - ..

Özet bildiri
Ankara Çocuk Üniversitesi Bilim Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi
  • ARAL NERİMAN ,
  • ASLAN BERNA ,
  • GÜLLEROĞLU HAMİDE DENİZ ,
  • ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE ,
  • AYDOS SEBAHAT ,
  • KADAN GÜL ,
  • KARTAL METİN ,
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

6th International Eurasian Educational Research Congress | 19.6.2019 - ..

Özet bildiri
Pre-service teachers’ concerns about teaching
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • BIKMAZ FATMA

42nd ATEE Annual Conference - Changing Perspectives and Approaches in Contemporary Teaching | 23.10.2017 - ..

Özet bildiri
Determining the motives inspiring pre-service and in-service teachers for professional growth in terms of different variables.
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • KARTAL METİN ,
  • ÇETİNKAYA Yalçın ,
  • KUTLU Emine ,
  • ELMALI ÖZSARAY ALEV ,
  • COŞKUN YAŞAR GÜLŞAH ,
  • BIKMAZ FATMA

42nd ATEE Annual Conference - Changing Perspectives and Approaches in Contemporary Teaching | 23.10.2017 - ..

Tam metin bildiri
İlkokul İkinci ve Üçüncü Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

4th International Congress on Curriculum and Instruction | 27.10.2016 - 30.9.2016

Tam metin bildiri
Aday Öğretmenlerin Adaylıklarının Kaldırılması Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE ,
  • NAYCİ ÖMER

4th International Congress on Curriculum and Instruction | 27.10.2016 - ..

Özet bildiri
Türkiye de Öğretmenlik Sertifikası Formasyonu Üzerine Bir Model Önerisi
  • KOÇER ECE ,
  • TÜRE ERSİN ,
  • ULUBEY ÖZGÜR ,
  • HAMSİ MERYEM ,
  • DİNÇER AYŞEMİNE ,
  • UĞUR ARSLAN ZÜLAL ,
  • BIKMAZ FATMA

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi | 22.10.2015 - 24.10.2015

Özet bildiri
Hocanın Dediğini Yap Yaptığını Yapma Öğrenci Görüşlerine Göre Üniversite Öğretim Elemanlarının Rahatsız Edici Davranışları
  • DİNÇER AYŞEMİNE

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress | 8.6.2015 - 10.6.2015

Projects
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Nationally Supported
İlkokul ve Ortaokul Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
Tamamlandı

Start 2017 - Finish 2019

Books
Bilimsel Kitap
TIMSS Bağlamında Çeşitli Ülkelerin Eğitim Sistemleri
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

2021, Pegem Akademi, None

Bilimsel Kitap
Eğitim Programı Kuramları: Çatışmalı Görüşler ve Süregelen Sorunlar
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

2020, Pegem Akademi, None

Bilimsel Kitap
Bilim Eğitimi: Ankara Çocuk Üniversitesi Örnekleri
  • ARAL NERİMAN ,
  • ASLAN BERNA ,
  • GÜLLEROĞLU HAMİDE DENİZ ,
  • ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE ,
  • AYDOS SEBAHAT ,
  • KADAN GÜL ,
  • KARTAL METİN ,
  • DİNÇER GÜL AYŞEMİNE

2020, Ankara Üniversitesi Basımevi, None

External Experience
Münster University
Erasmus değişim öğrencisi

Start 2019

Administrative Duties
Contact information
  • Telephone . . . . . 3723233872
  • E-mail . . . . . a.dincer